hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 164
#1
Élelmiszer Online
2017-07-24

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-06

Folytatódik a Magyar Vöröskereszt és a Procter & Gamble együttműködése

#3
Élelmiszer Online
2017-05-25

GyereKi! Fesztivál a szabadidő tartalmas eltöltéséhez szeretne hozzájárulni.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-15

A bajnokság bevételét a Bátor Tábornak adományozták a résztvevők.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-18

A P&G újabb nagymértékű beruházást jelentett be az újrahasznosítás és hasznos újrafelhasználás területén.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-28

A cég a dokumentumon túl egy hatalmas beruházással ünnepli magyarországi jelenlétének 25. évfordulóját.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-20

Geraldine Huse lett a régió vezetője.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-05

Lezárult a Procter & Gamble egy hónapig tartó jótékonysági programja.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-28

A korszerű sportszerek beszerzését mi is elősegíthetjük a cég termékeinek megvásárlásával.  

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-22

Az összesen 5 milliós támogatás nyertes iskoláit internetes szavazáson választhatják ki a P&G termékek vásárlói.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.