hirdetés
2018. június. 23., szombat - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 173
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-22

A dm IV. Jótékonysági focitornája 5 millió forinttal támogatta a törökbálinti Tábitha-házat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Czigler Katalin a Coca-Cola Magyarország Kft. új marketingvezetője.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-12

Juhász Péter Tibor a sörmárka új marketingigazgatója, határozott időre jön.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-16

Az angliai boltláncolatok reakciója még ennél is furcsább.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

A kommunikációs ügynökség célja, hogy így még több területen nyújthasson egyedi megoldásokat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A Magyar Vöröskereszt, a Procter&Gamble és a SPAR Magyarország ismét elindítja jótékonysági programját.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-29

Több száz fiatal magyar úszótehetség kap új felszerelést a Procter&Gamble és a TESCO programja révén.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-07

A bemutatók alkalmával a dmBio alapanyagokat tartalmazó ételek elkészítésébe is belekóstolhattak.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-28

A konferenciát a Kreatív és a POME rendezi közösen.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-24

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.