hirdetés
2018. május. 26., szombat - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 355
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

Mintegy 6,5 százalékkal járul hozzá a magyarországi bruttó nemzeti össztermék előállításához.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

A közúti áruszállítás legalább részleges leépítése gyakorlatilag csak előnyökkel járna.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-18

Kész állapotában a Goodman – Auchan épületegyüttes alapterülete 87 200 négyzetméter lesz.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

Az elmúlt négy évben a magyar kivitel mértéke évről-évre rekordokat döntött.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-08

Újabb raktárkapacitás lesz elérhető a közép-európai régió legnagyobb logisztikai központjában.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-04

Negyed évszázados jubileumát ünnepli a drogérialánc. 25 civil szervezetet is támogatnak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-03

Megnyílt a Raben új, modern központja a Prága melletti Nupaky-ban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-06

Még ebben az évben elkészül a logisztikai központ.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-05

A cég sajátmárkás termékeinek csomagolása idővel egyre környezetbarátabbá válik. (Frissített)

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-03

A létesítmény később híd lehet az európai, az izraeli és az amerikai kóserélelmiszer-piac ellátásában.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.