hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 379
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-14

Exkluzív interjú Garamvölgyi Glóriával, a Waberer’s-Szemerey Logisztikai Kft. kereskedelmi igazgatójával.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

A megegyezés értelmében a vállalat munkavállalóinak jelentős része az idei évtől magasabb fizetést kap.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-09

A cég a 250 órás túlórakeretet sem használja ki.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-19

Összesen 123 ALDI-nál lesz E.ON által telepített és üzemeltetett elektromosautó-töltőállomás.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-19

Az ALDI Magyarország karbon semlegesség projektjével idén is elnyerte a CSR Hungary díját.

#7
Élelmiszer Online
2018-12-17

Szakmai randevú pezsdítette fel a Waberer’s belföldi áruszállítási és raktárlogisztikai ügyfeleinek életét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-14

2019. január 1-től bruttó 300 000 forint fölé kúszik az értéke.

#9
Élelmiszer Online
2018-11-26

Az ácsi raktár automatizálása épp olyan sikertörténet, mint maga a cég: a STILL-el egy cégcsoportba tartozó DEMATIC közel 70 évnyi tapasztalattal rendelkezik a raktárlogisztikai folyamatok automatizálása terén.(X)

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-23

A logisztikai központban dolgozók jobb fizetési és munkafeltételeket követelnek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.