hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 341
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-20

A KFC a múlt héten megvált a dél-afrikai központú Bidvest cégtől.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-08

Magyarország eddigi legnagyobb logisztikai központját építi a Goodman az Auchan számára.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

A cégnél nagyjából 270 ezer és 800 ezer forint között mozognak a keresetek.

#4
Élelmiszer Online
2018-01-29

Hatalmas a kereslet, soha ennyi területet nem adtak bérbe.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-24

Blockchain: fejlesztésben erősek, felhasználásban gyengék vagyunk.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-23

Átlagosan 20 százalékkal növeli a Lidl idén a bolti és raktári fizikai munkavállalói bérét.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

Az utóbbi években a környezettudatos gondolkodásmód meghatározóvá vált az üzletlánc működésében.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-16

TOP 10 játékkategória bevétel alapján a REGIO JÁTÉK-tól.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

A vállalat számára rendkívül mozgalmasan telt a tavalyi esztendő.

#10
Élelmiszer Online
2017-12-12

Aki piacon akar maradni, gyártóként mindig tovább kell optimalizálnia a vállalatát.(X)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.