hirdetés
2017. december. 12., kedd - Gabriella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 147
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-21

A cukor- és allergénmentes, gyümölcskivonatot tartalmazó termék fogszuvasodást gátló hatással bír.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-08

Az Élelmiszer-feldolgozók Országos Szövetsége állásfoglalása a „kettős mércéről”.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-09

A nevezők termékeinek kereskedelmi potenciálja fontos szempont az elbírálásnál.

#4
Élelmiszer Online
2017-05-02

Az Élelmiszer FMCG TOP 2017 című,"születésnapi" konferenciának Zamárdi adott helyet.

#5
Élelmiszer Online
2017-04-04

A hazai baromfifeldolgozók veszteségeik enyhítésére egy kormányhatározatban bízhatnak.

#6
Élelmiszer Online
2017-03-30

A kormánnyal homlokegyenesen eltérő módon interpretálják őket.

#7
Élelmiszer Online
2017-03-29

Jelesül a gyorsfagyasztott és a konzervipari termékekét.

#8
Élelmiszer Online
2017-03-06

Április 27-28-án ismét megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb kétnapos eseményét. Izgalmas szakmai program, meglepetések, vacsora, buli, wellness egy felejthetetlen rendezvényen, egy gyönyörű helyszínen.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-03

Élelmiszeripar a fogyasztók egészségéért – tegyünk együtt érte.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-20

A két szervezet üdvözli az FM illetékes államtitkára, Zsigó Róbert mai bejelentését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.