hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 155
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-19

Hiányolják, hogy a népegészségügyi termékadó szabályozásának módosításáról nem kérték ki véleményüket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

Már csak a torna európai fordulóján kell tanúbizonyságot tennie kvalitásairól a péksütemény-különlegességnek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

Az év Gluténmentes Terméke Díjat a Hunorganic Kft. NATURBIT gluténmentes répatortája vitte el.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-07

Újra terítéken az 5%-os áfa - üdvözli az együttműködést a Magyar Pékszövetség.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

Az élelmiszeripari szereplők üdvözlik a kormány eddigi lépéseit, csak keveslik.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-20

Egyre inkább megkerülhetetlen a robotika a feldolgozóiparban.

#7
Élelmiszer Online
2018-04-10

Április 30-ig lehet jelentkezni az Ecotrophelia Magyarország élelmiszer hallgatói versenyre.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-14

 A közelgő ünnep javíthat a húsipar helyzetén – átlagosan hatezer tonna füstölt áru fogy.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-21

A cukor- és allergénmentes, gyümölcskivonatot tartalmazó termék fogszuvasodást gátló hatással bír.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-08

Az Élelmiszer-feldolgozók Országos Szövetsége állásfoglalása a „kettős mércéről”.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.