hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5
#1
Élelmiszer Online
2017-08-24

Több mint 90 milliárd forintról született döntés eddig, mely az ágazati fejlesztéseket támogathatja.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-01

Az EB főigazgató-helyettese szerint komoly kihívások előtt áll az unió mezőgazdasága.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-12-16

A kiírás keretében állattenyésztési és élelmiszeripar-feldolgozozási fejlesztésekre nyerhetnek el további támogatásokat a termelők.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-05-09

A méhpusztulás élelmiszer-katasztrófát okozhat az Egyesült Államokban. A tudósok nem értik a jelenséget.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-09-20

Mintegy 218 millió forintos tőkeemelést hajtott végre a közelmúltban a hazai tejfelvásárlásban piacvezető szerepet betöltő Alföldi Tej (AT) Kft.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.