hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 216
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-30

2018-ban már több mint 100 ezer rászorulót támogatott napi élelmiszer-adománnyal a vállalat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-21

4 nagy lánccal és több mint 70 élelmiszeripari gyártóval dolgozik együtt az Élelmiszerbank.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-15

A Tesco plakátokon hívja fel a vásárlók figyelmét az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem fontosságára.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

Csehország törvényi eszközökkel próbálja csökkenteni az élelem elpocsékolásának helyi mértékét.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

Főleg a tevékenységei folyamán keletkezett élelmiszer-hulladék csökkentését célozza a lépéssel.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

Az áruházlánc idén is csatlakozott a Magyar Élelmiszerbank Egyesület Karácsonyi Adománygyűjtő akciójához.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

Sikeresen zárult az Élelmiszerbank hétvégi adománygyűjtő akciója.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-20

Az egyesület több mint 200 áruházban fogja lebonyolítani az akciót.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

Sikeres volt a Nestlé és a Tesco közös jótékonysági akciója.

#10
Élelmiszer Online
2018-11-08

Hajdú-Bihar megyében jött létre az első helyi Élelmiszerbank Magyarországon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.