hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 192
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-21

Érdemes megfogadni az Élelmiszer Érték Fórum tanácsait, ha rendezvényt szervezünk. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-20

A Tesco ismét elnyerte a Magyar Adományozói Fórum által odaítélt védjegyet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-12

SavingFood projekt: együttműködő mezőgazdasági szereplőket keresnek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-08

A Nébih beszélgetésén élelmiszer-előállítók –forgalmazók, karitatív szervezetek is részt vettek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-26

Sportos Nagyköveteket keres jótékonysági kampányához az Élelmiszerbank.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Auchan
2018-02-15

A programban hasznosított termékek közé bekerültek a zöldségek és a gyümölcsök is.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

A cég élelmiszermentő programjával és Perfectly Imperfect kínálatával segít csökkenteni a tékozlás mértékét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-05

90% az élelmiszerláncoktól érkezik. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

Összesen 517 tonna tartós élelmet adományoztak a rászorulóknak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Az adományozás januárban is folytatódik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.