hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 166
#1
Élelmiszer Online
2017-07-24

Összefogott a Maggi és az Élelmiszerbank, kajafurgonból árulták "street food pörköltet".

#2
Élelmiszer Online
2017-07-12

PÖRI-gyűjtés: 33 ezer rászorulónak, 55 millió forint értékben segíthet az Élelmiszerbank.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-10

Hatodik alkalommal hirdeti meg az adománygyűjtő kampányt, ezúttal a szeptembertől decemberig tartó időszakra.

#4
Élelmiszer Online
2017-06-30

A kereskedelmi lánc szállító partnereivel közösen támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesületet. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-26

A versenyen gyerekek és fiatalok fejezhetik ki véleményüket a népvándorlást kiváltó tényezőkkel kapcsolatban.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-22

A termelők ezentúl közvetlenül támogathatják a rászorulókat.

#7
Élelmiszer Online
2017-05-11

Cél, hogy 2020-ra a Tesco Európa összes áruháza csatlakozzon az élelmiszermentő programhoz.

#8
Élelmiszer Online
2017-05-04

Április közepétől újabb nyolc áruház csatlakozik a „Perfectly Imperfect” kezdeményezéshez.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-02

Az Élelmiszer FMCG TOP 2017 című,"születésnapi" konferenciának Zamárdi adott helyet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-21

A cég az Élelmiszerbank közreműködésével idén már 400 tonna élelmiszert adományoz a rászorulóknak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.