hirdetés
2018. február. 20., kedd - Aladár, Álmos.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 187
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Auchan
2018-02-15

A programban hasznosított termékek közé bekerültek a zöldségek és a gyümölcsök is.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

A cég élelmiszermentő programjával és Perfectly Imperfect kínálatával segít csökkenteni a tékozlás mértékét.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-05

90% az élelmiszerláncoktól érkezik. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

Összesen 517 tonna tartós élelmet adományoztak a rászorulóknak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Az adományozás januárban is folytatódik.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

Az Élelmiszerbank közvetítésével 178 tonna tartósélelmiszert adományoztak a rászorulóknak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

Az élelmiszer-hulladék legnagyobb részét a háztartások termelik ki magukból.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

Sikerrel zárult az Élelmiszerbank karitatív akciója.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

Az akció keretében az Auchan, METRO és Tesco üzletláncok biztosítják a helyszínt 200 áruházban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

A cég idén is kiegészíti a vásárlói felajánlásokat azok értékének 20 százalékával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.