hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 209
#1
Élelmiszer Online
2017-07-24

Összefogott a Maggi és az Élelmiszerbank, kajafurgonból árulták "street food pörköltet".

#2
Élelmiszer Online
2017-07-12

PÖRI-gyűjtés: 33 ezer rászorulónak, 55 millió forint értékben segíthet az Élelmiszerbank.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-10

Hatodik alkalommal hirdeti meg az adománygyűjtő kampányt, ezúttal a szeptembertől decemberig tartó időszakra.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-30

Több mint száz méterrel sikerült megfejelni az eddigi csúcsot.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-30

A kereskedelmi lánc szállító partnereivel közösen támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesületet. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-26

A versenyen gyerekek és fiatalok fejezhetik ki véleményüket a népvándorlást kiváltó tényezőkkel kapcsolatban.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-22

A termelők ezentúl közvetlenül támogathatják a rászorulókat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

A cég bizonyos részlegeibe még a házi kedvenceiket is behozhatják a dolgozók.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-11

Cél, hogy 2020-ra a Tesco Európa összes áruháza csatlakozzon az élelmiszermentő programhoz.

#10
Élelmiszer Online
2017-05-04

Április közepétől újabb nyolc áruház csatlakozik a „Perfectly Imperfect” kezdeményezéshez.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.