hirdetés
2017. november. 19., vasárnap - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 220
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Többek között 50 étterem és 15 vállalat már csatlakozott az Élelmiszerbank jótékonysági akciójához.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A felajánlások célba juttatásának nehézségei közvetve a Földet is súlyosan megkárosítják.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A nemzetközi „ünnep” alkalmából 30 tonna ételadománnyal megrakott teherautó konvoj szelte át Budapestet. /Frissített/

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-12

A Szállítói Hálózat jelentősen megkönnyíti a kapcsolattartást az üzletlánc, a termelők és a szállítók között.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-27

Több mint egy tonna élelmiszer gyűlt össze jótékony célra az OMÉK-on.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-09-21

Közzétette első élelmiszer-hulladék jelentését az áruházlánc.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

Az OMÉK után megmaradt, fogyasztható élelmiszerek nem lesznek az enyészeté.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-23

Közel 5 000 tonna élelmiszert mentett meg idén az Élelmiszerbank az élelmiszeripari partnereivel.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-17

Dr. Kasza Gyulával, a Nébih Maradék nélkül program vezetőjével beszélgettünk.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-10

A karitatív projekt célja a vásárlók felvilágosítása az élelmiszer-pazarlás veszélyeiről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.