hirdetés
2018. október. 24., szerda - Salamon.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 15
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-02

Rossmann: 25 éve hódít Magyarországon.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

A vállalat egyébként is mozgalmas időszakot tudhat maga mögött.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-26

Kiderült, mely üzletek lettek a legjobbak 2018-ban! 

 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#7
2018-03-19
18:00:00

Az Élelmiszer szaklap idén negyedszer hirdeti meg Az Év Boltja versenyét. A nevezés ingyenes, egyetlen feltétele az elektronikus nevezési űrlap kitöltése és a dokumentációk feltöltése. Meghosszabbított nevezési határidő: 03.19. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-12

Április 19-én lezárult a nevezés az Év Boltja versenyünkre.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-07

5200 négyzetméternyi területen, 68 új munkahelyet teremt a vállalat. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-29

Az Élelmiszer szaklap idén negyedszer hirdeti meg Az Év Boltja versenyét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.