hirdetés
2018. augusztus. 15., szerda - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 59
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-10

Az Ökumenikus Segélyszervezet Felhőtlen Gyermekkor kezdeményezéséhez járultak hozzá a támogatással.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-05

A Tesco ismét támogatja az Ökumenikus Segélyszervezet adománygyűjtő kampányát.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

Hároméves programja révén tovább növelheti a felhasznált hazai alapanyagok arányát termelésében a Heineken.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-20

A Tesco ismét elnyerte a Magyar Adományozói Fórum által odaítélt védjegyet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

A Tesco által is támogatott karitatív kezdeményezés keretében 60 millió forintot adományoztak a vásárlók.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Vasárnap délutánig 119 millió forintot sikerült összegyűjteni a jótékonysági kezdeményezés keretében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

A Magyarok Kenyere program keretében került sör az eseményre.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-06

A vevők 32 950 750 millió forinttal járultak hozzá a rászorulók megsegítéséhez.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-23

Az elmúlt években több ezer tonna élelmiszert osztottak ki a rászorulóknak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-05

Lezárult az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Pénzadománygyűjtése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.