hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 132
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-07

A bűnszervezet cukortól a napszemüvegig rengeteg árucikkről állított ki hamis kontót az ügyfelek részére.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

Egy bűnszervezet a Szlovéniában vett árut simlis módon adta el a külhoni üzleti partnereinek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-24

Egy tizenegy emberből álló borral kereskedő és fuvarozással foglalkozó bűnszervezeten ütött rajta a hivatal.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

A NAV munkatársai mintegy húsz helyszínen tartottak házkutatást.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-06

A NAV öt gyanúsítottat állított elő.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

A következő fél évtizedben vélhetőleg kiegyensúlyozott emelkedés fogja jellemezni az ágazatot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Amint az a tanácskozáson kiderült, a szervezet fölöttébb örülne az áfacsökkentésnek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A forgalmiadó-visszaélések esetében az étolaj, a kávé, a műtrágya és az élelmiszer-adalék a sláger.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

Összesen több mint 1,4 milliárd forint áfa megfizetése alól bújtak ki.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-04

Az EU felszólította Magyarországot, hogy hangolja össze nemzeti áfaelőírásait az uniós szabályokkal.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.