hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 126
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Amint az a tanácskozáson kiderült, a szervezet fölöttébb örülne az áfacsökkentésnek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A forgalmiadó-visszaélések esetében az étolaj, a kávé, a műtrágya és az élelmiszer-adalék a sláger.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

Összesen több mint 1,4 milliárd forint áfa megfizetése alól bújtak ki.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-04

Az EU felszólította Magyarországot, hogy hangolja össze nemzeti áfaelőírásait az uniós szabályokkal.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-30

Csaknem háromszázmillió forintos költségvetési csalással gyanúsít a NAV hat embert, akik az áfa megfizetése nélkül importáltak nagy mennyiségű műtrágyát.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-27

A hálózat több mint 300 millió forinttal rövidítette meg az állami költségvetést.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-01

Az elkövetőknek egyébként úgy is mindegy, hogy milyen termékcsoporttal jutnak illegális profithoz.

#8
Élelmiszer Online
2017-04-07

Az akcióban a pénzügyi nyomozók 42 helyszínen tartottak házkutatást.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-13

 A hivatal évek óta végzi a tisztességtelen piaci magatartás felderítését is.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-27

…ha nem engedélyezi az EU a fordított áfát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.