hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1200
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

A bíróság első fokon a hat vádlottat összességében 43 és fél év szabadságvesztésre ítélte.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

A januártól emelkedő adóterhek miatt előrehozzák beszerzéseiket a kereskedők.

#3
Élelmiszer Online
2018-11-23

Az ágazat versenyképességének növelése döntő jelentőségű a jövő szempontjából.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A karácsonyt még átvészeljük áremelkedés nélkül.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

Egy termelő szerint „nincs hurráhangulat” a szektorban.

#6
Élelmiszer Online
2018-11-15

A visegrádi országok közös fellépését szorgalmazza a hazai logisztikai szakma.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-30

A nyomonkövetés az ellátási láncokban egy jogszabályban is előírt kötelezettség.(X)

#8
Élelmiszer Online
2018-10-24

Automatizálás útján bebiztosítható az áfalevonási jog és az ellenőrzés sikeres lezárása.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

Januártól 4 fontos ponton is egyszerűbb lesz az adózók élete.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A cég negyedszázados fennállásának alkalmából tartott sajtóeseményen a borászat két nagy alakja is felszólalt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.