hirdetés
2018. január. 19., péntek - Sára, Márió.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1100
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

Az unióban csak két országban magasabb, mint nálunk.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

A haltermelők a korábbi nettó áron értékesítik termékeiket.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

A termelőknek sikerült a madárinfluenza miatt kiesett termelést pótolni.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

A haltermelő vállalkozások a horgászoknak és a kereskedőknek is továbbadják az áfa csökkentést.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-09

A mezőgazdasági őstermelőknek is elkészíti az idén a Nemzeti Adó- és Vámhivatal az szja-bevallás tervezetét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

2017 már a felépülés jegyében telt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

Az áfacsökkenésből fakadó teljes árelőnyt átadják a fogyasztóknak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Rögös út előtt állnak a legfontosabb magyar iparágak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-02

Az FM parlamenti államtitkára szerint az adómérséklés többek között a magyar termelőknek is kedvez.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-21

Végleges éves adatok még nem állnak rendelkezésre, de a fő folyamatok mérlege már megvonható.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.