hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1157
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-22

77 milliárd forintot adózott a söripar.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

A Tej Terméktanács azt reméli, hogy az intézkedés nyomán az áfacsalók eltűnnek a piacról.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

2018. december 31-én jár le a fordított áfafizetési rendszer.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

Itt a lista, hová mennek biztosan a NAV-revizorok.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-15

A 2016-os labdarúgó Európa Bajnokság idején 12 millió korsóval több sör fogyott.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-15

A nemzeti agrárgazdasági kamara a fordított ÁFA-alkalmazás meghosszabbítását javasolja.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

A lépéssel az európai trendekhez is igazodnánk.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-08

Érdemes időben felkészülni: kötelező, ha az áthárított áfa meghaladja a 100 ezer forintot.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-07

Védjegyek hatékonysága, az áfakör bővítése: munkaterv a kamara Élelmiszer- osztályától. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-07

A bűnszervezet cukortól a napszemüvegig rengeteg árucikkről állított ki hamis kontót az ügyfelek részére.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.