hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 259
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Spanyolországban 3, de Hollandiában is csak 6 százalékos áfa sújtja a zöldség- és gyümölcstermesztőket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-09

A hal. Az ötszázalékos áfa hatására megugrott a hazai kereslet: relatív hiány alakult ki.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-04

6 ezer munkavállaló hiányzik a sütőipari ágazatból.

#4
Élelmiszer Online
2018-03-29

AMC-konferenciával folytatódott az idei sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-05

A szervezet rendkívül magasnak találja a zöldségeket és a gyümölcsöket sújtó általános forgalmi adót.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-27

A NAK Élelmiszer-feldolgozási osztálya elsődleges feladatának tartja az Áfacsökkentés folytatását.  

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-26

Az igénybe vehető állatjóléti támogatást 2018. december 31-ig hagyta jóvá az Európai Bizottság.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-21

A gazdálkodók szerint az áfacsökkentés sokat javíthatna az ágazat helyzetén.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

Az áfacsökkentés 10 százalékos bővülést idézett elő a kategóriában.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-07

Már az év első 11 hónapjában meghaladtuk a 2016 egész évi 8 milliárd eurós (2400 milliárd forint) szintet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.