hirdetés
2017. május. 28., vasárnap - Emil, Csanád.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 217
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-19

Az áfacsökkentés örvén akár 15 százalékkal is mérséklődhet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-15

Nem tudni, pontosan miért.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-12

Részben a szektort jellemző szervezettségnek köszönhető a látványos felívelés.

#4
Élelmiszer Online
2017-05-10

A hal áfája is 5 százalékra mérséklődik, ha az Országgyűlés júniusban elfogadja a jövő évi költségvetés tervezetét.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-10

A szervezet szerint a jelenlegi adatok még több élelmiszer forgalmi adójának mérséklését is indokolttá teszik.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-02

Van ahol éves szinten 50 százalékkal megcsappant a méhállomány.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-27

Jelentősen felélénkítheti a halfogyasztást a forgalmi adó visszaszorítása.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-21

A MAHAL elnökének meglátása szerint az ágazat minden szereplőjének kedvezne az intézkedés.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-10

A termelés értéke 2880 milliárd forintot tett ki.

#10
Élelmiszer Online
2017-04-07

Az idei húsvét előtt a madárinfluenza megváltoztatta a tojáspiacot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.