hirdetés
2017. november. 19., vasárnap - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 236
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Amint az a tanácskozáson kiderült, a szervezet fölöttébb örülne az áfacsökkentésnek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-31

Egy éve még az uniós válság határozta meg a hazai piac alakulását.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Fontos lenne 50 százalékról 75 százalékra emelni az önellátottsági szintet.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-14

Agrárkamara: szinte az összes mezőgazdasági vállalkozás kap fejlesztési támogatást.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-12

A NAK tagjai november 3-án 248 kijelölt szavazókörben voksolnak a szervezet új képviselőire.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-12

Az ágazatból 6 ezer munkavállaló, közülük mintegy 3 ezer pék hiányzik. /Frissített/

#7
Élelmiszer Online
2017-09-11

Csak részben érezhető az áfacsökkentés hatása a hústermékek fogyasztói árának.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

A NAK higiéniai képzéseket tervez bevezetni a baromfitartók számára.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-29

A kisüzemi főzdék krémjét tömörítő Kraft Sör Egyesület is támogatja a törekvést.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-25

36,82 százalékkal múlja alul a globális átlagárat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.