hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 226
#1
Élelmiszer Online
2017-07-25

2012-től a működő vállalkozások száma egy kisebb visszaeséssel ugyan, de növekedett.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Az adó mérséklése minden végtermék esetében növelte annak fogyasztását.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-07-05

Az elemzők a következő hónapokban is erős vásárlási kedvre, növekvő fogyasztásra számítanak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-04

A dinamikus fejlődésre már a termelők is reagálnak: bővül a grillezésre is alkalmas félkész, és késztermékek kínálata.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-19

Domokos László úgy látja, hogy a magyar költségvetés stabilitása lehetőséget biztosít az intézkedésre.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-14

Az általános forgalmi adó apasztása ezen felül más élelmiszeripari termékeket és szolgáltatásokat is érint.

#7
Élelmiszer Online
2017-05-31

A baromfi, tojás, és friss tej áfacsökkentésnek pozitív hozadékai várhatóak a jövőben.

#8
Élelmiszer Online
2017-05-29

1,2 milliárdot különítettek el a sertéságazat támogatására.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-19

Az áfacsökkentés örvén akár 15 százalékkal is mérséklődhet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-15

Nem tudni, pontosan miért.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.