hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 181
#1
Élelmiszer Online
2017-06-30

Csaknem háromszázmillió forintos költségvetési csalással gyanúsít a NAV hat embert, akik az áfa megfizetése nélkül importáltak nagy mennyiségű műtrágyát.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-27

A hálózat több mint 300 millió forinttal rövidítette meg az állami költségvetést.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-01

Az elkövetőknek egyébként úgy is mindegy, hogy milyen termékcsoporttal jutnak illegális profithoz.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-12

Részben a szektort jellemző szervezettségnek köszönhető a látványos felívelés.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-02

A legalább 1 millió Ft áthárított adót tartalmazó számlákat kell a belföldi jelentésben szerepeltetni.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-10

A termelés értéke 2880 milliárd forintot tett ki.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-03

Nagy István elmondása szerint az európai uniós támogatások nélkül a hazai agrárium mínuszos lenne.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-02

Sorban állnak a termékpályák a kedvezményért.

#9
Élelmiszer Online >> 20 évesek vagyunk
2017-02-21

Kávéval, csokoládéval, energiaitallal és pelenkával kereskedtek problémásan a rendszer tagjai.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-10

Az FM a vadhús és a halhús áfáját mérsékelné.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.