hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 194
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

A NAV munkatársai mintegy húsz helyszínen tartottak házkutatást.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-06

A NAV öt gyanúsítottat állított elő.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-05

Eltérően mozogtak a fogyasztói árak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

2020 végéig kell fizetnie a tejágazat szereplőinek a Közösségi Marketingalapba.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

Az Európai Bizottság új szabályzást sürget az EU-n belüli áfacsalás mértékének visszaszorításához.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

A következő fél évtizedben vélhetőleg kiegyensúlyozott emelkedés fogja jellemezni az ágazatot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Amint az a tanácskozáson kiderült, a szervezet fölöttébb örülne az áfacsökkentésnek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-31

Egy éve még az uniós válság határozta meg a hazai piac alakulását.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-31

Az állami forgalmi adóval történő machinációk miatt évente 46,3 ezermilliárd forint kár éri az uniót.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A forgalmiadó-visszaélések esetében az étolaj, a kávé, a műtrágya és az élelmiszer-adalék a sláger.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.