hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 199
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

A jövő év elei áfacsökkentés tökéletesen kiszoríthatja őket a magyarországi üzletekből.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

A Tej Terméktanács azt reméli, hogy az intézkedés nyomán az áfacsalók eltűnnek a piacról.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-15

A nemzeti agrárgazdasági kamara a fordított ÁFA-alkalmazás meghosszabbítását javasolja.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

Egy bűnszervezet a Szlovéniában vett árut simlis módon adta el a külhoni üzleti partnereinek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-24

Egy tizenegy emberből álló borral kereskedő és fuvarozással foglalkozó bűnszervezeten ütött rajta a hivatal.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

A NAV munkatársai mintegy húsz helyszínen tartottak házkutatást.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-06

A NAV öt gyanúsítottat állított elő.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-05

Eltérően mozogtak a fogyasztói árak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

2020 végéig kell fizetnie a tejágazat szereplőinek a Közösségi Marketingalapba.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

Az Európai Bizottság új szabályzást sürget az EU-n belüli áfacsalás mértékének visszaszorításához.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.