hirdetés
2018. január. 20., szombat - Fábián, Sebestyén.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2730
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-19

Szavazott az EP a megújuló energia felhasználásáról szóló irányelv-javaslatról.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

Magyarország idén is reprezentatív standdal lesz jelen a világ legnagyobb fogyasztói vásárán. (Frissített)

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

Az Európai Bizottság új szabályzást sürget az EU-n belüli áfacsalás mértékének visszaszorításához.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

A mezőgazdasági termékek 83 százaléka az Európai Unió tagállamaiba irányul.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

A juhtenyésztők szerint élénk kereslet várható a külpiacokon.

#6
Élelmiszer Online
2018-01-16

Tavaly több mint száz jogszabályt véleményezett a NAK.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-16

Mi több, még egy új gluténmentes rizsfeldolgozó üzemet is létesít.

#8
Élelmiszer Online
2018-01-15

Nehéz különbséget tenni az eredeti és a hamisított méz között: a hamisítók évről évre egyre ügyesebbek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

Az unió 169 millió euróra növelte a keretösszeget.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

A Közös Agrárpolitika uniós támogatásai nélkül a magyar állattenyésztés csaknem ellehetetlenülne.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.