hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2531
#1
Élelmiszer Online
2017-08-18

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-16

A bizottság szerint a megtermelt hozzáadott értékből nem megfelelően részesülnek az egyes szintek.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-16

A hazai nyerstej átlagár 2017. január óta a 90-92 forintos sávban stagnál, ami növeli a kivitelt.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-15

2017-ben Jásdi István csopaki borásznak ítélték kollégái a Borászok Borásza díjat. Az Élelmiszer Csopakon beszélgetett a neves borásszal.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-15

A mikrovállalkozások a legoptimistábbak: árbevétel és profitvárakozásuk a duplájára nőtt.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-14

Saját vetőmagjait és gyümölcseit mutatja be a Farmer Expón a Debreceni Egyetem

#7
Élelmiszer Online
2017-08-11

Jól képzett szakemberek nélkül nincs biztos jövő az agáriumban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

Mezei Dávid a szentlőrinci gazdanapok megnyitóján hívta fel a figyelmet az ágazat nyugtalanító kilátásaira.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-11

Magyarországon a húshasznú szarvasmarhatartás magas támogatási szintje középtávon, 2020-ig biztosan fennmarad.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A termés bőségesen kielégíti a belföldi szükségleteket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.