hirdetés
2017. december. 12., kedd - Gabriella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 8
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-07

2010 elejéhez képest már közel 17 ezres a csökkent a kiskereskedelmi üzletek száma.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-19

A munkáltatók szerint nem lehet egységes, mindenkinek jó megoldást találni az elvándorlásra.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-08

A lépés nélkül lemorzsolódnának.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-13

Legalább tizenöt-húsz százalékos fizetésemelés a cél.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-10-28

Jó az, ha az országos minimálbér mellett a kormánynak lehetősége lesz ágazatok, régiók, munkakörök szerint ettől eltérő minimálbéreket is megállapítani?

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-02-18

A közlemények közleményeire tett közlemények között ember legyen a talpán, aki igazságot tesz. Jöjjön a KDFSZ 6 ténye és annak 6 cáfolata - pontokba szedve.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-01-02

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének (VOSZ) számításai szerint az államháztartásnak direkt módon 250 milliárd forint bevételkiesést jelentene évente, ha megszüntetnék a kiskereskedelmi üzletek vasárnapi nyitva tartását.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2009-08-11
A gazdasági tárca új rendelettervezete értelmében a kereskedelmi állások jó részének betöltéséhez nem kellene ezentúl szakképzettség.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.