hirdetés
2017. október. 21., szombat - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 73
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-05

A termékdíj 35 százalékos növelése ellehetetlenít és árat emel – véli az MRSZ és a DIMSZ.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-22

Ez lehetőség, hogy az ágazatot érintő kérdésekről tárgyalásokat folytassanak a munkaadói és a munkavállalói érdekképviseletek.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-28

A témában induló szakmai munka révén év végére elkészül a borágazatot érintő hatástanulmány.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-27

Az agrárkormányzat számára prioritás a harmónia megteremtése. /Frissített/

#5
Élelmiszer Online
2017-07-19

A munkáltatók szerint nem lehet egységes, mindenkinek jó megoldást találni az elvándorlásra.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-18

Főleg a török-magyar ágazati együttműködés erősítéséről szóltak az egyeztetések.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-16

Az eddigi jogszabály az erdőtulajdonosok számára szinte ellehetetlenítette a fenntartható erdőgazdálkodást.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-13

A házhoz rendelhető bevásárlások növekedése a járműforgalmat terheli, így a környezetet károsítja.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-10

A korábbi gyakorlatnak megfelelően számítani lehet a Bizottság segítségére.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-12

Rekordot döntött a bejelentkezett kiállítók száma a májusi szakvásárra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.