hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3
#1
Élelmiszer Online
2017-07-19

A munkáltatók szerint nem lehet egységes, mindenkinek jó megoldást találni az elvándorlásra.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-03

A szövetség szerint a díjazást a Munka törvénykönyve már megfelelően szabályozza.

#3
Élelmiszer XV. évf. 12. szám
Élelmiszer Online >> hónap témája
2007-12-10
A feketéző kereskedők elleni küzdelem jegyében telt az „Európai kereskedelem napja” idén. A szervezők alaposan kitettek magukért, hiszen az általuk szervezett kerekasztal-beszélgetésen szinte valamennyi érintett elmondhatta véleményét a jelenségről. Mindazonáltal igazi áttörést a fehér asztalnál sem sikerült elérni.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.