hirdetés
2019. január. 16., szerda - Gusztáv.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 166
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-14

Exkluzív interjú Garamvölgyi Glóriával, a Waberer’s-Szemerey Logisztikai Kft. kereskedelmi igazgatójával.

#2
Élelmiszer Online
2018-12-05

Exkluzív interjú Giacomo Pedranzinivel, a Kométa 99 Zrt. ügyvezető igazgatójával.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-16

A fogyasztók néhány kategóriát kivéve általában inkább részesítenek előnyben nagy cégeket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-15

A hagyományos élelmiszerüzleteknek fejlődniük kell, ha vevőik számára fontosak akarnak maradni. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

Sikeres volt a Nestlé és a Tesco közös jótékonysági akciója.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-09

Hazai élelmiszer-kiskereskedelmünkben az átlagár 4,5 százalékkal emelkedett.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

A két cég közös jótékonysági akcióval lép fel az élelmiszer-pazarlás ellen.

#8
Élelmiszer Online
2018-07-27

Újra megnyílt a lehetőség az exportra.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

Úgy tűnik a magyar határ mellett már majdnem minden terület fertőzöttnek tekinthető.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

Újra szállíthatóak állateledelek, növényi eredetű takarmányok Ukrajnába.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.