hirdetés
2017. szeptember. 23., szombat - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 146
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-02

A támogatást élelmiszercsomagok nélkülözőkhöz való eljuttatására használja fel a magyar egyesület.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-10

Új gyártósorokkal gazdagítja a létesítményt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-04

A közép-kelet-európai online piacok növekedéssel kecsegtetnek.

#4
Élelmiszer Online
2017-06-30

A kereskedelmi lánc szállító partnereivel közösen támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesületet. 

#5
Élelmiszer Online
2017-06-14

A tavalyi év folyamán minden háztartás vásárolt legalább egyszer kereskedelmi márkás terméket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-10

A termelés értéke 2880 milliárd forintot tett ki.

#7
Élelmiszer Online
2017-04-06

Tavaly itthon közel 230.000 tonna terméket állított elő, ennek közel 90 százaléka exportra készült.

#8
Élelmiszer Online
2017-03-30

A kormánnyal homlokegyenesen eltérő módon interpretálják őket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-24

Mi szükséges egy vállalat sikeres fejlődéséhez? Szerviz, technológia és a nemzetközi hálózat. (x)

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-01

Kiskereskedelmi trendek 2025-ig.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.