hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 161
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-09

Hazai élelmiszer-kiskereskedelmünkben az átlagár 4,5 százalékkal emelkedett.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

A két cég közös jótékonysági akcióval lép fel az élelmiszer-pazarlás ellen.

#3
Élelmiszer Online
2018-07-27

Újra megnyílt a lehetőség az exportra.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

Úgy tűnik a magyar határ mellett már majdnem minden terület fertőzöttnek tekinthető.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

Újra szállíthatóak állateledelek, növényi eredetű takarmányok Ukrajnába.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-20

IRI: Fordulópontnál a gyártók promóciós stratégiája.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-13

Ismét erősödött a sajátmárkás termékek piaca: vezet az állateledel, az étolaj és a tejföl.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-06

Nő a jutalomfalatok szegmense: az értékbeli eladás elérte a 34 milliárd forintot.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-21

Tavaly 160 ezer tonna állateledel került a tálkákba - derült ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-25

Fogyasztók fejében harcolnak a márkák.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.