hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 145
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-10

Új gyártósorokkal gazdagítja a létesítményt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-04

A közép-kelet-európai online piacok növekedéssel kecsegtetnek.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-30

A kereskedelmi lánc szállító partnereivel közösen támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesületet. 

#4
Élelmiszer Online
2017-06-14

A tavalyi év folyamán minden háztartás vásárolt legalább egyszer kereskedelmi márkás terméket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-10

A termelés értéke 2880 milliárd forintot tett ki.

#6
Élelmiszer Online
2017-04-06

Tavaly itthon közel 230.000 tonna terméket állított elő, ennek közel 90 százaléka exportra készült.

#7
Élelmiszer Online
2017-03-30

A kormánnyal homlokegyenesen eltérő módon interpretálják őket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-24

Mi szükséges egy vállalat sikeres fejlődéséhez? Szerviz, technológia és a nemzetközi hálózat. (x)

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-01

Kiskereskedelmi trendek 2025-ig.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-03

Persze a forgalom nem minden.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.