hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 157
#1
Élelmiszer Online
2018-05-22

2018. május 25-ig várjuk a legmenőbb csomagolásokat! 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-20

IRI: Fordulópontnál a gyártók promóciós stratégiája.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-13

Ismét erősödött a sajátmárkás termékek piaca: vezet az állateledel, az étolaj és a tejföl.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-06

Nő a jutalomfalatok szegmense: az értékbeli eladás elérte a 34 milliárd forintot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-21

Tavaly 160 ezer tonna állateledel került a tálkákba - derült ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-25

Fogyasztók fejében harcolnak a márkák.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-21

Napjainkban a fogyasztók sokkal könnyebben férnek hozzá a globális márkákhoz.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A cég büki gyárának dolgozói létszáma 920 főre emelkedik a fejlesztéssel.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.