hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 42
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

Megkezdődött az állati melléktermék bevallási időszak.

#2
Élelmiszer Online
2018-12-05

Exkluzív interjú Giacomo Pedranzinivel, a Kométa 99 Zrt. ügyvezető igazgatójával.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

A Nébih azonnali hatállyal forgalmi korlátozást rendelt el az érintett telepen tartott állatokra.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-04

Az uniós rendeletekben előírtak szerint azonnal felszámolták a fertőzött állományokat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-02

Több mint két tonna jelöletlen állati mellékterméket vont ki a forgalomból a Nébih.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

Több mint 5 tonna alapanyagot és helyben készített félkész ételt ki is vont a forgalomból.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-19

Szavazott az EP a megújuló energia felhasználásáról szóló irányelv-javaslatról.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

Tudnivalók az élelmiszerlánc-felügyeleti díjról.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-26

Melyik zsiradék mire való? (Frissített!)

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-07

Az élelmiszer-hulladékok gazdasági haszonállatokkal történő feletetése szigorúan tilos.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.