hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 423
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A hivatal elektronikus felületén már az elmúlt években is számos funkciót használhattak a kliensek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

A tavalyi év kimagasló teljesítménye után valószínűsíthető volt a gyengülés.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Az összeg 15 százalékkal haladja meg az előző támogatási ciklus forrásait.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

Együttműködésük új pillérként támogatja a jótékonysági szervezet Jelenlét-programját.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

A lakosságnak sürgősen módosítania kell a táplálkozási szokásait, ha meg akar birkózni a klímaváltozással.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

A mezőgazdaságot sújtó idei traumák ellenére a termelők nem vették igénybe a rendelkezésükre álló forrásokat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

A mezőgazdasági vállalkozások valamennyi feketén foglalkoztatott munkavállaló 9 százalékát alkalmazták.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

2017. november 23-25. között rendezték meg a kamara megyei alakuló küldöttgyűléseit.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A mezőgazdasági és élelmiszeripari vállalkozások tevékenysége immáron a bankszektor figyelmét is felkeltette.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

Az európai uniós források a kertészeti ágazat megsegítését célozzák.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.