hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 56
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-11

„Olyan, mint egy kiéheztetett ember, aki most annyit eszik, amennyit csak bír” - interjú Töröcsik Máriával.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-09

Hazai élelmiszer-kiskereskedelmünkben az átlagár 4,5 százalékkal emelkedett.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-26

Az árrugalmasság segítségével a jövőre vonatkozóan tudunk döntést hozni.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-27

20% feletti forgalomnövekedésre is számítanak - nő az igény a minőségi termékek iránt. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

Az import nagyságrendje messze nagyobb az exporténál.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-03

Élelmiszeripar a fogyasztók egészségéért – tegyünk együtt érte.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

Végül is mindenkinek érdeke az élelmiszerek regionális alapú minőségbeli különbségeinek feltárása.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-02

Napi szinten „egyre több ízben” étkezik a hazai lakosság.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-22

Átalakul az élelmiszerek fogyasztói csomagolása.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.