hirdetés
2019. január. 16., szerda - Gusztáv.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2520
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A hagymaágazatot érintő legfontosabb kérdések túlnyomó része  megvitatásra került a találkozón.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A vöröshagymáé például a tizenegyedik hónapban éves szinten 69 százalékkal lett magasabb.

#3
Élelmiszer Online
2019-01-10

Már csak pár nap van hátra a társasági adócsoport létrehozására irányuló kérelem beadására.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

Összefoglaló.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-08

A piaci folyamatok teszik szükségszerűvé az árváltozást.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-04

Tavaly novemberben az ipari termelői árak 5,1 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbiakat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-02

Értékes tapasztalatokkal gazdagodott ausztriai tanulmányútja során a NAK sertéságazati munkacsoportja.

#8
Élelmiszer Online
2018-12-21

Január elsejétől 18%-ról 5% százalékra csökken az ESL és az UHT tejek forgalmi adója.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

Az anyag ellátási láncának átrendezése sok mélyszegénység sújtotta országot komoly jövedelemhez juttathatna.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

Az élőlény egy kilogrammot nyom a mérlegen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.