hirdetés
2018. augusztus. 15., szerda - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2444
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

A gabonafélék 13 százalékkal drágultak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

Megdöbbentő ütemben zajlik a folyamat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-14

Már több mint 32 000 vásárló járt már az ALDI 375 négyzetméteresre növelt üzletében a Szigeten.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

Dobozonként 30-40 forinttal emelkedhet az ára.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

Az aszályos idő és a kevesebb búzatermés drágulást okozhat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

A gyümölcs betakarított mennyisége globálisan éppenséggel növekvő tendenciát mutat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-09

Magas hazai szőlő- és borárakat hozhat az európai szárazság.

#8
Élelmiszer Online
2018-08-09

Korán ért véget a dinnyeszezon Vajszlón.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

Magyarországon szintén rendkívül bőséges termés várható.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

A kajszi elfagyott, és meggyből is kevesebb termett az elmúlt évekhez képest.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.