hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1812
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

Az áruházlánc éves szinten 20 százalékos bevételnövekedést tudott elkönyvelni.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-07

A piac kisebb szereplői nem igazán rúgnak labdába mellettük.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-04

Az eddigi 11 helyett 7 tagdíjsáv lesz.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-01

Ásványvíz-palackozó céget vásárolt a Mol.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

Az 1,7 milliárd forintos beruházással évi 60 ezer tonna keveréktakarmány gyártására alkalmasak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

Az amerikai igazságügyi minisztérium zöld utat adott a tranzakciónak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

A hatóság nem fogja büntetni a kis cégeket az adatvédelmi hiányosságok miatt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

A beruházásaik értéke 65 százalékkal magasabb volt, mint 2016-ban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

Folytatódik a COOP Gazdasági Csoport informatikai háttérrendszerének korszerűsítése.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-17

Új gyümölcsfeldolgozó üzemet adott át a Nógrád megyei Berkenyei Faluszövetkezet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.