hirdetés
2018. október. 24., szerda - Salamon.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1854
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

Az állatok fejése, takarmányozása és a trágyázás is automatizált módon folyik majd a létesítményben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

A szektor kibocsátása 2017-ben 171 milliárd forint volt, ez a teljes mezőgazdasági kibocsátás 6-7%-a.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A munkavállalóknak Sopronban kínál álláslehetőséget a vállalat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Két magyar vállalkozás is szerepel a Deloitte Technology Fast 50 listán.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Az első félévben mintegy 20 százalékkal bővült az előző esztendő azonos időszakához képest.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

Az ágazatban gazdálkodó szervezetek 2016-os pénzügyi helyzetéről adott közre összefoglalót az AKI.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-10-10

Állategészségügyi és takarmányozási rendszert fejlesztett a Solum és az Adexgo.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-03

A szarvasi beruházást fele-fele arámyban kormányzati forrásból, illetve önerőből valósította meg a vállalat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-02

Rossmann: 25 éve hódít Magyarországon.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-27

Az új részlegben évente 70 ezer tonna tésztát állíthatnak elő.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.