hirdetés
2019. január. 16., szerda - Gusztáv.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1869
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-14

Exkluzív interjú Garamvölgyi Glóriával, a Waberer’s-Szemerey Logisztikai Kft. kereskedelmi igazgatójával.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A tavalyi évet több mint hatmilliárd forint árbevétellel zárta a társaság.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-07

Két nap alatt elbírálják a 45 millió alatti hitelkérelmeket.

#4
Élelmiszer Online
2018-12-21

Rendhagyó köszönet: az Élelmiszer szaklap online felületén üzen a kollégáknak a Szintzis Zrt. (x)

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Az utolsó hónapban a kiskereskedelmi forgalom rekord növekedésére számít az OKSZ.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-27

A visszafogott hangulat egyértelműen a gazdasági környezet megítélésére vonatkozik.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

A karácsonyi időszakban akár negyedével is nőhet az átlagos vásárlói kosár.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-26

A GVH megállapította, hogy az Ügyfél Vélemény Vizsgálati Központ Kft. tisztességtelen gyakorlatot folytatott.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A megtévesztő akciókkal kereskedő cégek igencsak megüthetik a bokájukat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-21

A játékpiac éves forgalmának csaknem a felét érheti el az év végi ünnepi időszakban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.