hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 25
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Újabb gépjárművezetőkkel bővülhet a vállalat állománya.

#2
Élelmiszer Online
2018-11-15

A visegrádi országok közös fellépését szorgalmazza a hazai logisztikai szakma.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

Az Amazonnal, a Teslával és a Paccarral is tárgyalt a cég stratégiai innovációs együttműködésről.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-18

Június 30-áig kell bekötni az adóhivatalhoz az automata felügyeleti egységeket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-08

A cég nyeresége az első negyedévben stagnált.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

Éppen ezért szerezte meg magának az észak-afrikai ország és Európa közötti árufuvarozás jelentős részét.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

A vasúti árufuvarozási korridor fontos ipari központokat kapcsol össze az Adriai-tengerrel.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

Számos kedvező tényező összjátéka eredményezett óriási ugrást a cég bevételében.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

A Volvo és a Waberer's ellenőrzött tesztelése keretében gurultak fel az autópályára.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-18

A szállítmányozók üdvözlik az újonnan létrejött közúti ellenőrzési munkacsoport tevékenységének elindítását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.