hirdetés
2018. december. 14., péntek - Szilárda.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1721
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-12

Szaloncukrot és több raklap játékot kaptak a Heim Pál kórház kis betegei a Tescótól.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-12

A Fairtrade termékek kereskedelme világviszonylatban meghaladta a 8,4 milliárd eurós értéket.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-11

Erős karácsonyi forgalomra számítanak az áruházláncok.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

Decemberben mintegy 20-25 százalékkal bővülhet a növekvő kereslet miatt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-07

Közel 300 pályázat érkezett a Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjára.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Ismét elismerték az Auchan a fogyatékkal élők integrációját segítő vállalati programjait.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

A napsütötte spanyol fáktól a magyar asztalokig.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Az utolsó hónapban a kiskereskedelmi forgalom rekord növekedésére számít az OKSZ.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-05

Egy hónap állt az áruházlánc vásárlóinak rendelkezésére, hogy szó szerint kisüssenek valamit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.