hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 54
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

Mintegy 6,5 százalékkal járul hozzá a magyarországi bruttó nemzeti össztermék előállításához.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

A közúti áruszállítás legalább részleges leépítése gyakorlatilag csak előnyökkel járna.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-09

Új távlatokat nyitott az SAP-rendszer a fuvarozó üzletmenetében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-28

A Budapestről elrajtolt szerelvények két irányból közelítik meg a távol-keleti országot.Bővülne a Kínába irányuló agrárexport is.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-27

Cél egy európai logisztikai bázis kialakítása a Kínából érkező küldemények hatékony kezeléséhez.

#6
Élelmiszer Online
2017-11-08

Az idei manus-díjra összesen 541 pályaművel neveztek, amelyek között ott volt a FitoStinger drón is.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A minisztérium a logisztika erőteljes fejlesztésében látja a jövőt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-16

Megkezdte munkáját a DBS (Duna-Fekete-tenger) Kapurégió projektbizottsága Budapesten.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-25

Hamarosan nemzetközi áruforgalmi csomóponttá nőheti ki magát a város tér-sége.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

1241 milliárd forintot tett ki a szállítás, raktározás szektor vállalkozásainak árbevétele.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.