hirdetés
2018. október. 19., péntek - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 57
#1
Élelmiszer Online
2018-10-10

Így szállítjuk az áruját.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-03

A Spar franchise hálózatához az elmúlt egy évben 25 eladóhely csatlakozott.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

A Starship több mint 248%-os növekedést ért el az áruszállítás hatékonyságában.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

Mintegy 6,5 százalékkal járul hozzá a magyarországi bruttó nemzeti össztermék előállításához.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

A közúti áruszállítás legalább részleges leépítése gyakorlatilag csak előnyökkel járna.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-09

Új távlatokat nyitott az SAP-rendszer a fuvarozó üzletmenetében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-28

A Budapestről elrajtolt szerelvények két irányból közelítik meg a távol-keleti országot.Bővülne a Kínába irányuló agrárexport is.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-27

Cél egy európai logisztikai bázis kialakítása a Kínából érkező küldemények hatékony kezeléséhez.

#9
Élelmiszer Online
2017-11-08

Az idei manus-díjra összesen 541 pályaművel neveztek, amelyek között ott volt a FitoStinger drón is.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A minisztérium a logisztika erőteljes fejlesztésében látja a jövőt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.