hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 89
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

Az árak a tavalyihoz képest csökkennek, a következő másfél hónap árainak alakulására viszont nincs tipp.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

A kereskedelmi bizalmi index immár harmadik hónapja folyamatosan csökken.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-09

Árváltozás és pszichológia.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-08

Malomsoki Extra-Tej cégcsoport: 2 milliárd forintos hátrányból kovácsolódott sikertörténetté!”

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

A madárinfluenza és a fipronilos szennyezési ügy miatt Európa-szerte sok tyúkot le kellett vágni.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-05

Növényi olajok nyomják a nemzetközi élelmiszer árakat, közben a búza és kukorica iránti kereslet lanyhul.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

Az oroszországi búzatáblák oroszlánrészt vállaltak az új rekord felállításában.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-03

A gabonafélék, cukor és tejtermékek nyomták meg az élelmiszerár-indexet.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-06

A búza és a hús – ezek drágítják a globális élelmiszerkosarat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-04

A dinamikus fejlődésre már a termelők is reagálnak: bővül a grillezésre is alkalmas félkész, és késztermékek kínálata.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.