hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 143
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-09

Hazai élelmiszer-kiskereskedelmünkben az átlagár 4,5 százalékkal emelkedett.

#2
Élelmiszer Online
2018-10-08

Az egészséges életmódot támogató termékek ma már a termékfejlesztés új irányát képviselik.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-11

Magyarországi előállítású élelmiszerek fogyasztására sarkall új kampányában a Médiaunió Alapítvány.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-19

Hogyan kell elkerülni a veszélyeket és veszteségeket a promócióknál?

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-14

A lengyel dömpingáru és a külföldi importkorlátozások súlyos kihívások elé állítják a vállalatot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

Az import nagyságrendje messze nagyobb az exporténál.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

A katás adózók profitálhatnak legtöbbet a kiterjesztéséből.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-31

Öldöklő árversenytől és a kiskereskedelem gyökeres átalakulásától tartanak.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-31

A malmok a tavalyinál magasabb árat adnak a jó minőségű búzáért. Az exportpiac továbbra is nyomott.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.