hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 79
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

De hogy jön itt a képbe a folyékonyfa és a csirketoll?

#2
Élelmiszer Online
2018-11-08

Kortárs magyar írók művei a legendás üdítőről.

#3
Élelmiszer Online
2018-11-06

Agrárpavilonnal és látványkonyhával népszerűsíti a magyar élelmiszereket Kínában az AMC.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Megvizsgálta az ágazat nagyobb vállalatainak 2017-es beruházásait és pénzügyi mutatóit az AKI.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-15

Fél év alatt, éves szinten.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-26

A cég magyarországi divíziója egyre több könnyebb és környezetkímélőbb palackot használ majd.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

A vállalat a zalaszentgróti üzemét bővítette ki az 1,8 milliárd forintos beruházással.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

A különböző utóvizsgálatok ellentétes eredményei miatt döntött a lépés mellett a termék gyártója.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-29

A Mizse továbbra is dobogós a Magyarországon forgalmazott ásványvízmárkák versenyében.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Az élelmiszer-kategóriák nagy része helyi márkák erős bástyája. A trend viszont fordulni látszik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.