hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 607
#1
Élelmiszer Online
2017-09-18

Temerin lovasa, Nagy Arnold nyerte el a Szentkirályi Fair Play Díjat a Nemzeti Vágtán.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

A 12 méter magas létesítményben 12 ezer raklapon összesen 8,4 millió liter termék fér el.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Az összes nagyobb áruházláz növekedést jósol az értékesítési csatornának.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A Szentkirályi új reklámfilmjét a Republic Group készítette.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-24

A BL-be jutott Liverpoolnál speciel a paradicsomszószt száműzte a klub legfőbb dietetikusa.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-16

A festői szépségű Kékkúton palackozott Theodora sokat tehet a fesztiválozók dehidratációja ellen.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-04

Hőség: csúcson az ásványvízfogyasztás, de a jégkrémek forgalma is átlagon felüli.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

Néhány százalékos növekedést prognosztizál a Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

A többi termék túlnyomó része iránti erőteljesen visszaesik.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-01

A gyártók az egészségtudatosságra törekednek a nyári hűsítők piacán. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.