hirdetés
2018. augusztus. 17., péntek - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 670
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-15

Fél év alatt, éves szinten.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-14

Már több mint 32 000 vásárló járt már az ALDI 375 négyzetméteresre növelt üzletében a Szigeten.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

Újbóli házi hasznosítás helyett a szelektív kukát ajánlják az egészségügyi szakemberek és a gyártók is.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-06

Az óbudai áruház idén focipályával, medencével és pihenősátrakkal várja a fesztiválozókat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-01

A KSH összegezte a magyar háztartások 2017-es fogyasztását.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

A fokozott meleg drasztikusan növeli az ásványvizek, üdítők, sörök iránti keresletet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

Az áttörésre mindazonáltal még várni kell.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-30

Jóval több salátát és rengeteg cukros üdítőt teszünk virtuális kosarunkba a forró hónapokban.

#9
Élelmiszer Online
2018-07-27

Ma már 172 üzlettel rendelkezik az áruházlánc.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-26

A cég magyarországi divíziója egyre több könnyebb és környezetkímélőbb palackot használ majd.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.