hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 596
#1
Élelmiszer Online
2017-07-26

Kicserélt áruk, rosszul lemért zöldségek, téves címre szállítás - íme a Pénzcentrum online bevásárlás tesztje.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-06

Más okból isszák.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-26

A jégkrémekből a Tesco tavaly összesen 9 millió darabot értékesített.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-26

A hidratáció könnyebb a különböző jellegű innivalók váltogatásával.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Radikálisan átalakul a palackok méret szerinti kereslete.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

A műhöz a vásárlók által beküldött szavakat használta fel a rapper.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-12

Forgács Attilával, a gasztropszichológia egyik hazai úttörőjével az evés lélektanának néhány kérdéséről beszélgettünk.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-06

110 napos promóciós kampányt indított a 110 éves ásványvíz.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-26

„Most szövegelj!” – szól a játék felhívása, amiben egyetlen szó kell, ami egyet jelent a nyárral.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-19

A szövetség interaktív játékokat, kreatív videókat és animált infografikát is bevet az ügy érdekében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.