hirdetés
2018. január. 23., kedd - Zelma, Rajmund.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 625
#1
Élelmiszer Online
2018-01-22

A Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente megvásárolják a PepsiCo magyarországi érdekeltségeit.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

Egy amerikai cég az USA-ban immár legálisan hozta forgalomba „fűvel” gazdagított folyékony termékét.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-12

Az érintett Szentkirályi ásványvizet február 28-ig, az aro füstölt lazacot pedig január 31-ig vihetik vissza a vásárlók.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

A vállalat piaci részaránya évről évre rendületlenül nő.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

A kiválasztott nagyreményű fiatal sportolók egyenként 1 millió forinttal gazdagodnak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

A magyar tengerhez és annak felvidékéhez köthető költészet inspirálta új reklámkampány indítására a céget.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-13

A Mizse forgalmazója háromszor nagyobbat nőtt az ásványvízpiaci átlagnál.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

A májusban indított programot idén a vizes sportok jegyében hirdették meg.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-21

Napjainkban a fogyasztók sokkal könnyebben férnek hozzá a globális márkákhoz.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

A Modern Gyárak Éjszakáján az érdeklődők betekintést nyerhetnek az ország legkorszerűbb termelőegységeibe.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.