hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 121
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-12

A Majomkenyér tesztjén mentes és nem-mentes termékeket hasonlítottak össze.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-07

A bűnszervezet cukortól a napszemüvegig rengeteg árucikkről állított ki hamis kontót az ügyfelek részére.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

Új magyar energiaital született Skybaby néven, 3-féle ízvilágban. Júniustól a benzinkutakon, hipermarketekben.

#4
Élelmiszer Online
2018-05-04

Mi a helyzet az E-számokkal? A Laboratorium.hu szakmai szemmel ad választ.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

Nem teljesen igaz, hogy nemzetközi összehasonlításban túl édesszájúak vagyunk.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Édességek a polcon nagy forgalommal: az egészséges snackek hajtják a piacot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-10

Új weboldal segíti a tudatos táplálkozásra törekvő tanácstalan vásárlók felvilágosítását.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-28

Az új összetevővel ízváltoztatás nélkül lehet drasztikusan egészségesebbé tenni az édességeket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

A viszonylag új trend hömpölygő hullámai immár a szektor legnagyobb játékosait is kezdik magukkal ragadni.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-31

A megvizsgált termékek mindegyikét emberi fogyasztásra alkalmasnak minősítette.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.