hirdetés
2018. január. 19., péntek - Sára, Márió.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 111
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

Megalapozatlan hiedelmek lengik körül például az aszpartámot is.

#2
Élelmiszer Online
2017-12-21

Decemberben talán a szokásosnál is több a kísértés, hogy édességet együnk. Mit tegyünk?

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

A barna cukor nem egészségesebb, mint a fehér?

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

A tiszapüspöki üzem tevékenysége 185 milliárd forinttal fogja növelni a GDP-t.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

A Coca-Cola pályázatot hirdetett számára idáig ismeretlen egészséges édesítőanyagok felkutatására.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-18

Dől a pénz az állatok levágása nélkül előállított hús piacára.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-01

A gyártók az egészségtudatosságra törekednek a nyári hűsítők piacán. 

#8
Élelmiszer Online
2017-07-18

Hosszú távon az elhízás, a cukorbetegség, a magas vérnyomás és a szívbetegségek lehetnek ezek. /Frissített/

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-05

Ha nem, eljött az ideje.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-08

A résztvevői legalább 10-15%-kal csökkentették a kidobott étel mennyiségét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.