hirdetés
2018. október. 20., szombat - Vendel.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 923
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

A cég 2019 Halloweenja környékén tervezi megkezdeni a forgalmazását.

#2
Élelmiszer Online
2018-10-10

Így szállítjuk az áruját.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-09

Hazai élelmiszer-kiskereskedelmünkben az átlagár 4,5 százalékkal emelkedett.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-04

11 kategóriában, és számos alkategóriában adta át az Élelmiszer magazin a mentes termékek díjait.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

A két cég közös jótékonysági akcióval lép fel az élelmiszer-pazarlás ellen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-10-02

Daniela Hlaváčková tizenöt hónap szülési szabadság után visszatér pozíciójába. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-27

Otthon, édes otthon!

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Megvizsgálta az ágazat nagyobb vállalatainak 2017-es beruházásait és pénzügyi mutatóit az AKI.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-15

Az édességek mellett a „Kapj rá!” standon halas finomságokat is kóstolhat  az Édes Napokon.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

Szűk időkeretben a Szent István-bazilika előtti téren is meg lehet majd kóstolni az édességet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.