hirdetés
2018. február. 23., péntek - Alfréd.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 865
#1
Élelmiszer Online
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-14

A héten az ajándéküzletek és virágboltok jelentős részébe ellátogat a hatóság.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-12

567 ezer forint gyűlt össze a Rama Jótékonysági Receptműhely akcióján.

#4
Élelmiszer Online
2018-02-08

Több mint 30 millió forint értékű hamis édességet foglaltak le a pénzügyőrök Lajosmizse közelében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-30

A top 10 legnagyobb ütemben növekvő élelmiszer-kategória hazánkban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-29

Az Élelmiszer szaklap idén negyedszer hirdeti meg Az Év Boltja versenyét.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-25

Fogyasztók fejében harcolnak a márkák.

#8
Élelmiszer Online
2018-01-22

A márkákhoz társított üzenetek befolyásolják a fogyasztó ízélményét. Dr. Forgács Attila gasztropszichológus rovata.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-18

Péntektől kapható az új, rubinvörös csokoládé Japánban – Valentin napra kifejezetten ajánlják.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-17

Meg is kezdődött az átalakulás a svájci cégnél, amely az egészséges táplálkozás felé fordul.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.