hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 885
#1
Élelmiszer Online
2018-04-25

Kutasi Kelly az egészség nagyköveteként minden áldott nap azon dolgozik, hogy az általa alapított márka (KELLYS Hungary) segítségével egészségtudatos alternatívát kínáljon. (X)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

Nem teljesen igaz, hogy nemzetközi összehasonlításban túl édesszájúak vagyunk.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Édességek a polcon nagy forgalommal: az egészséges snackek hajtják a piacot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-13

Jelenleg még a képzettség nélküli munkások is kedvezőbb körülmények között tudnak elhelyezkedni külföldön.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

Szinte minden területen pozitív tendenciát tapasztaltak a szakemberek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-11

A Rama Jótékonysági Receptműhely gyerekekkel együtt ünnepli a költészet napját.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-03

A gyártás és a hulladékképződés teljes folyamatának környezeti hatásait felmérték a brit kutatók.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-28

Az új összetevővel ízváltoztatás nélkül lehet drasztikusan egészségesebbé tenni az édességeket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-27

20% feletti forgalomnövekedésre is számítanak - nő az igény a minőségi termékek iránt. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.