hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 901
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Fucsovics Márton sikerei példamutatóak a gyerekek számára.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

És csak 100 kalóriát tartalmaz.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-12

A Majomkenyér tesztjén mentes és nem-mentes termékeket hasonlítottak össze.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Az Egyesült Királyságban eltűnnek az édességek a kasszazónából.

#5
Élelmiszer Online
2018-06-07

Exkluzív interjú Sánta Sándorral, a Chocco Garden Kft. tulajdonos-ügyvezetőjével.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-04

A zéró kibocsátás elérése a vállalat legfontosabb céljai között szerepel.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

A cég jelentős tépelődéstől szabadítja meg a fogyasztókat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

A beruházásaik értéke 65 százalékkal magasabb volt, mint 2016-ban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

Változatos aromauniverzum bontakozik ki a szervezet által kibocsátott címkesorozatban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Az élelmiszer-kategóriák nagy része helyi márkák erős bástyája. A trend viszont fordulni látszik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.