hirdetés
2017. december. 11., hétfő - Árpád.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 844
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Karácsonykor a cég 6 millió nyalánksággal várja üzleteiben a vevőket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

A Magyar Vöröskereszt a Tescóval összefogva szervezi meg a jótékonysági akciót.

#3
Élelmiszer Online
2017-12-05

Egyre többen választják a minőségi csokoládékat, felfutóban a laktóz- és gluténmentes, illetve bio termékek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-12-05

Mintegy 180 milliárd forintot tesz ki évente a belföldi édességpiac forgalma.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

Vizsgálják például az édesipari termékek előállítását és forgalmazását, de az áruhalak értékesítését is.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

Az Élelmiszerbank közvetítésével 178 tonna tartósélelmiszert adományoztak a rászorulóknak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

Sikerrel zárult az Élelmiszerbank karitatív akciója.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-24

A mézfogyasztás további növelése a cél: emelkedett, de elmarad a hazai mézfogyasztás az uniós átlagtól.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-21

Napjainkban a fogyasztók sokkal könnyebben férnek hozzá a globális márkákhoz.

#10
Élelmiszer Online
2017-11-20

Csokoládékereskedők a gyanú szerint 626 millió forint adót csaltak el.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.