hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 940
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége kampányát a Mediator készítette.

#2
Élelmiszer Online
2018-12-07

Immár másodszor ünnepelhetjük a tokaji aszút, ami exkluzivitása révén a világ egyik legjobb édes bora. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Az utolsó hónapban a kiskereskedelmi forgalom rekord növekedésére számít az OKSZ.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-04

Ki eszi ki a fát díszítő szaloncukrot a csomagolásból?

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

Megkezdte immár hagyománnyá vált szezonális akcióját a Nébih.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

Az áruházlánc idén is csatlakozott a Magyar Élelmiszerbank Egyesület Karácsonyi Adománygyűjtő akciójához.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

A karácsonyi időszakban akár negyedével is nőhet az átlagos vásárlói kosár.

#8
Élelmiszer Online
2018-11-22

Krémlikőrrel készült édességekkel várja az ünnepeket a Baileys és a Waffle & Love.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-20

Az egyesület több mint 200 áruházban fogja lebonyolítani az akciót.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-16

A fogyasztók néhány kategóriát kivéve általában inkább részesítenek előnyben nagy cégeket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.