hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 957
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-15

Hat év óta először gyorsuló ütemben nőtt a Nestlé svájci élelmiszeripari konszern bevétele.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

A Lidl és a SPAR is jól szerepelt a European Supermarket Magazine  nemzetközi versenyén.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2019-02-06

Idén ötödször indul Az Év Boltja verseny. A pályázatokat 2019. február 22-ig, 18 óráig várjuk.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Azért van benne gyümölcs is.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

A továbbiakban többek között a cég Food Üzletágát is új szakember vezeti.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-24

Hároméves vezetőképző gyakornoki programot indít a Mars.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

Ha sokáig szagolgatunk egy hőn áhított, egészségtelen ételt, idővel az iránta érzett sóvárgásunk is lankadhat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-21

4 nagy lánccal és több mint 70 élelmiszeripari gyártóval dolgozik együtt az Élelmiszerbank.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-21

Tavaly év végén ukrán termékek tömkelegére vetett ki embargót Oroszország.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-11

Értesülések szerint az üzem Magyarországra költözik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.