hirdetés
2017. november. 19., vasárnap - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 114
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-31

Angliai tudósoknak már csak ezért is érdemes volt kifejleszteni az „élelemreptető” készüléket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A nyugati világ számára jobbára ismeretlen gabona termesztése több mint 5000 éve folyik a fekete kontinensen.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A FAO és az EU közös szándéknyilatkozatban rögzítette az élelmiszerhulladék-termeléshez fűződő célkitűzéseket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

Egy multinacionális cég szentül hiszi, hogy az élelemfelesleg újrafelhasználása forradalmasíthatja az építőipart.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

Az OMÉK után megmaradt, fogyasztható élelmiszerek nem lesznek az enyészeté.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-01

A nő a Harvey-hurrikán pusztítása közben mutatott humanitarianizmusával vívta ki magának a világ csodálatát.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-31

A Gro Intelligence alapítója szerint 2027-re a világ 214 ezer milliárdos kalóriadeficittel néz szembe.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-25

36,82 százalékkal múlja alul a globális átlagárat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

Nem kell hozzá enni.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-10

Hatodik alkalommal hirdeti meg az adománygyűjtő kampányt, ezúttal a szeptembertől decemberig tartó időszakra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.