hirdetés
2018. június. 23., szombat - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 119
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-05-24

Urbánus forradalom a mezőgazdaságban. Az innovációk közül az egyik legextrémebb a vertikális gazdálkodás.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

A globális problémák és a kiaknázatlan piacok számos lehetőséget rejtenek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

A vállalatnál láthatóan eredményesen zajlik a forgalom-előrejelző és rendelési folyamatok optimalizációja.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-08

A sertéspestis állategészségügyi és nem élelemiszeripari probléma.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-16

Méhészeti szempontból az enyhe időjárásnak rossz és jó oldala is van.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-31

Angliai tudósoknak már csak ezért is érdemes volt kifejleszteni az „élelemreptető” készüléket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A nyugati világ számára jobbára ismeretlen gabona termesztése több mint 5000 éve folyik a fekete kontinensen.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A FAO és az EU közös szándéknyilatkozatban rögzítette az élelmiszerhulladék-termeléshez fűződő célkitűzéseket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

Egy multinacionális cég szentül hiszi, hogy az élelemfelesleg újrafelhasználása forradalmasíthatja az építőipart.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

Az OMÉK után megmaradt, fogyasztható élelmiszerek nem lesznek az enyészeté.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.