hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 110
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

Az OMÉK után megmaradt, fogyasztható élelmiszerek nem lesznek az enyészeté.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-01

A nő a Harvey-hurrikán pusztítása közben mutatott humanitarianizmusával vívta ki magának a világ csodálatát.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-31

A Gro Intelligence alapítója szerint 2027-re a világ 214 ezer milliárdos kalóriadeficittel néz szembe.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-25

36,82 százalékkal múlja alul a globális átlagárat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

Nem kell hozzá enni.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-10

Hatodik alkalommal hirdeti meg az adománygyűjtő kampányt, ezúttal a szeptembertől decemberig tartó időszakra.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-14

Havonta nyolcezer forint értékű élelmiszer illeti a rendszerben érintett családokat.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-02

Ötven éven belül „soha nem látott” mértékű kihalási kockázatnak lesznek kitéve a világ állatfajai.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-30

Az EAThink2015 projekt keretében a nyertes alkotás nemzetközi szinten is kipróbálhatja magát.

#10
Élelmiszer Online
2017-05-08

A minőségügyi területen vitathatatlanul a legnagyobb változást a minőségbiztosítási, majd minőségirányítási rendszerek bevezetése jelentette. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.