hirdetés
2018. augusztus. 17., péntek - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 594
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-14

Gulyás: a magyar mezőgazdaság húszmillió embert is képes ellátni búzával.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

A Nébih határozatlan időre felfüggesztette a dietanolamint tartalmazó készítmények forgalmazását.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-24

Mentett élelmiszerből több mint 1 200 000 élelmiszercsomagot juttatott a nélkülözőknek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

A FAO szakértői idén is számba vették az élelmiszerláncból fakadó várható kockázatokat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Idén először tapasztalható árzuhanás az alapvető élelmiszer-alapanyagok esetében.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-25

2022-ig mintegy 12 milliárd forint áll rendelkezésre a génmegőrzési célok megvalósítására.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-22

Nagyjából pedig ugyanennyit internetes és direkt marketinges vásárlások során.  

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

Keveslik a következő költségvetési ciklusra előirányzott agrártámogatás összértékét.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-20

A magyar mezőgazdasági tapasztalatokra és szaktudásra van igény Ghánában.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-19

A tengergazdasági beruházásokat is támogatnák az elkülönített, 6,14 milliárd eurós keretből.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.