hirdetés
2018. november. 18., vasárnap - Jenő.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 614
#1
Élelmiszer Online
2018-11-07

Az AccorHotels újra csatlakozott az Élelmiszerbank Adománykonvojához az Élelmezési Világnapon.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

Angol nyelven.

#3
Élelmiszer Online
2018-11-06

Az élelmezési célú klónozás ma még csak tudományos műhelyekben létező valóság, de azért...

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-30

Gyógyszer-hatóanyagot tartalmazó, férfiaknak szánt készítmények miatt intézkedett a Nébih.

#5
Élelmiszer Online
2018-10-24

XI. PANGEA akció: 116 országban 500 tonna hamis tablettát foglaltak le.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A járművfelvonulással az ENSZ FAO és az Élelmiszerbank az élelmiszer-pazarlásra és éhezésre kívánta felhívni a figyelmet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-15

2017-ben a világ népességének 11%-a, 821 millió ember, azaz minden kilencedik éhezett tartósan.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Az élelemmel való pazarló bánásmódra fogják felhívni az emberek figyelmét a kamionok.

#9
Élelmiszer Online >> karrier
2018-10-11

Az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet főigazgatója dr. Szentiványi Mátyás lett.

#10
Élelmiszer Online
2018-10-05

A cukrot leszámítva csökkentek az élelmiszerárak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.