hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 568
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

Az állattenyésztés kilátásairól értekeztek a 10. Berlini Agrárminiszteri Csúcs résztvevői.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

Magyarország idén is reprezentatív standdal lesz jelen a világ legnagyobb fogyasztói vásárán. (Frissített)

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-02

Az FM parlamenti államtitkára szerint az adómérséklés többek között a magyar termelőknek is kedvez.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Az eljárás alapvetően különbözhet a genetikailag módosított organizmusok (GMO-k) létrehozásától.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

A kétpilléres szerkezetét és a közvetlen kifizetések rendszerét fenntartanák 2020 után is.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezete külön rendezvénnyel ünnepelte meg a jubileumot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Persze csak az eredeti, olasz. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

A cukor jelentős drágulása mellett a tejtermékek ellenértéke drasztikusan csökkent.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

A lakosságnak sürgősen módosítania kell a táplálkozási szokásait, ha meg akar birkózni a klímaváltozással.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

A miniszter szerint elfogadhatatlan, hogy a rossz politikai döntések árát a termelőknek kelljen megfizetniük.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.