hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 579
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-23

A FAO jelentése 124 millió emberről számol be - idén Jemenben a legsúlyosabb a helyzet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-19

Mintegy 2,2 kilogrammal nőtt a sertéshúsfogyasztás éves szinten Magyarországon egy emberre vetítve.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-14

A kilencedik Happy-héten a cukros üdítők káros hatásaira is felhívja a figyelmet az OÉGYI.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-13

Létezik indítvány, amely szerint az összes neonikotinoid-hatóanyag felhasználását be kellene szüntetni.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-09

Az OGYÉI a diétás közétkeztetők idei legjobbjait szintén megpróbálja felkutatni.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-05

Erős pénzügyi források és közös agrárpolitika a gazdálkodókért.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-05

A halászat az óceánok 55 százalékát érinti, ez a terület négyszer akkora, mint a mezőgazdaságé.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-05

A jó csomagolás élményt nyújt és motiválja a vásárlási döntést.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-05

Februárban 1,1 százalékkal emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Budapesti csapat győzelmével zárult a kulináris megmérettetés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.