hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4391
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Pedig a vásárlók tekintélyes része még mindig bizalmatlan az értékesítési csatornával szemben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

Egy felmérés megkérdezettjeinek 70 százaléka fontosnak tartja a gyakoribb és hatékonyabb ellenőrzést.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

Kérdőív segítségével szeretné megismerni saját élelmiszer-biztonsági stratégiájának eredményeit a NÉBIH.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-17

Az élelmiszerbiztonsági akcióterv három pillérre: a minőségi szabályozás, a hatósági fejlesztés, és a vásárlói szemlélet fejlesztése.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A szupermodern kutatóintézet az otthona az Élelmiszervizsgálati Közlemények szaklapnak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-16

Az ország legnagyobb futófesztiválján idén több újdonsággal is szolgált a SPAR Magyarország.

#7
Élelmiszer Online
2017-10-13

Párizs mellett gyűlt össze az elektronikus polccímkékkel foglalkozó piac színe-java új termékvonalakkal, előremutató jövőképpel.(X)

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A kormányfő elmondása szerint lehangoló az a kisszerűség, amellyel megtévesztik a közép-európai fogyasztókat. /Frissített/

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-12

241 millió forintos uniós támogatást kap informatikai fejlesztésekre a NÉBIH.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-12

A Grillzónákban közel 20 000 adag ételt készítettek az ALDI szakácsai a nyári fesztiválokon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.