hirdetés
2018. december. 09., vasárnap - Natália.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 39
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

Az Agrárminisztérium új, állami minősítési rendszerrel szeretné kiváltani az összes egyéb minőségi emblémát.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A magyar termelők nem igazán használják ki a mezőgazdasági gépeik IT-alapú szolgáltatásait.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

Továbbra is a hazai élelmiszerek népszerűsítése a fő cél.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A hatóság idén kiemelt figyelmet fordított a fűszerezett, pácolt, előkészített húsokra, a grilltermékekre.

#5
Élelmiszer Online
2018-06-15

A kékfrankosokat népszerűsítendő az agrártárca idén is kiadta a Kékfrankos Borkiválóság könyvet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-04

Az európai bizottság közzétette a 2020 utáni közös agrárpolitikát meghatározó rendelettervezeteket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-01

A kilépés után is szükség lesz az uniós munkaerőre.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-01

Az NGM a versenyhivatalhoz fordul, ha megbukik az áfacsökkentés.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-14

Erős mezőnyben díjazták a Veritas Gold ásványvizet és a BUSZESZ Chef almaecetet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-22

Az alakuló konferencián közel 150 meghívott vett részt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.