hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 35
#1
Élelmiszer Online
2018-06-15

A kékfrankosokat népszerűsítendő az agrártárca idén is kiadta a Kékfrankos Borkiválóság könyvet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-04

Az európai bizottság közzétette a 2020 utáni közös agrárpolitikát meghatározó rendelettervezeteket.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-01

A kilépés után is szükség lesz az uniós munkaerőre.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-01

Az NGM a versenyhivatalhoz fordul, ha megbukik az áfacsökkentés.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-14

Erős mezőnyben díjazták a Veritas Gold ásványvizet és a BUSZESZ Chef almaecetet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-22

Az alakuló konferencián közel 150 meghívott vett részt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-20

A fogyasztó csak garantáltan biztonságos élelmiszert hajlandó levenni az üzletek polcairól. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-27

A Tej Terméktanács konferenciája.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-16

Amint arról az Élelmiszer szaklap 2015/10. számának Hónap Témájában beszámoltunk, az Európai Bizottság hétfőn új rendeletet fogadott el az új élelmiszerekre vonatkozóan.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-07-21

A sertéshús áfájának csökkentése kapcsán írja a Terméktanács.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.