hirdetés
2017. július. 23., vasárnap - Lenke.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 258
#1
Élelmiszer Online
2017-07-06

A búza és a hús – ezek drágítják a globális élelmiszerkosarat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-04

Csak a húsok ellenértéke tudott feljebb kapaszkodni egy kicsit.

#3
Élelmiszer Online
2017-04-06

A készletek nagysága megnyugtató, a kilátások pedig kecsegtetőek.

#4
Élelmiszer Online
2017-03-28

A fokozódó urbanizáció fenntartható kezelése új kihívások és lehetőségek tárházát nyitja meg előttünk.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-20

A régióban, a legtöbb országban emelkedett a fogyasztói bizalom a Nielsen kutatása szerint

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-17

Többek között a szélsőséges fagy és a világpiaci trendek fogják drágítani a termékeket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-15

A baromfi 6,7 százalékkal olcsóbb lett, a csirke ára 4,8 százalékkal esett.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-01

Az NGM a versenyhivatalhoz fordul, ha megbukik az áfacsökkentés.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-13

Decemberben 1,8 százalékkal voltak magasabbak az egy évvel korábbi értéknél. (Frissített)

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-14

A nagykereskedelmi élelmiszerárak 0,6 százalékkal emelkedtek, a szolgáltatások 0,5 százalékkal drágultak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.