hirdetés
2018. október. 18., csütörtök - Lukács.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 275
#1
Élelmiszer Online
2018-10-05

A cukrot leszámítva csökkentek az élelmiszerárak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

A tetemes költségeik ellenére is csak kis mértékben tudják emelni az áraikat a kiskereskedőknél.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

A burgonya, friss zöldség, gyümölcs - 14,5 százalékkal lett magasabb tavalyhoz képest.

#4
Élelmiszer Online
2018-07-27

Északi szomszédainknál nőttek leggyorsabban az EU-ban az élelmiszerárak az első félévben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Az elmúlt egy évben a járműüzemanyagok, valamint a dohányáruk ára nőtt jelentős mértékben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-05

Februárban 1,1 százalékkal emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-26

Megtízszerezte forgalmát hazánkban a gyorséttermi hálózat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

A 2008-as csúcsot is meghaladta az optimizmus mértéke, amely a kiskereskedelemben is érezteti a hatását.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-11

Az energia- és az élelmiszerárak miatt nőtt az infláció novemberben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

A cukor jelentős drágulása mellett a tejtermékek ellenértéke drasztikusan csökkent.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.