hirdetés
2018. május. 24., csütörtök - Eszter, Eliza.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13776
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

A beruházásaik értéke 65 százalékkal magasabb volt, mint 2016-ban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

Folytatódik a COOP Gazdasági Csoport informatikai háttérrendszerének korszerűsítése.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

A vizsga- és fesztiválszezon országos szinten is erősen serkenti a kategória értékesítését.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

A Klüber Lubrication szintetikus és hőálló terméke az ágazat számos területén alkalmazható.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-23

Megjelent a tárcák illetve vezetőinek feladat- és hatásköreit felsoroló rendelet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

Az üzlet adószám és engedély nélkül, műszaki higiéniai és személyi feltételek betartása nélkül üzemelt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

Számukra fontos határidő közeleg.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

A Közgyűlés célja, hogy a tagországok megvitassák a logisztikai és IT megoldásokat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-22

Ambíciózus tervekkel vág neki a ciklusnak az új agrárminsizter. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

A globális problémák és a kiaknázatlan piacok számos lehetőséget rejtenek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.