hirdetés
2018. február. 20., kedd - Aladár, Álmos.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13528
#1
Élelmiszer Online
2018-02-20

Többet termelni kevesebb ráfordítással, ez a kihívás áll az európai és a magyar agrárgazdaság előtt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-20

Palásti József a Fronetti eladása után megvásárolta az egykori Budapesti Tejipari Vállalat sajtgyárát.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

Több mint 5 tonna alapanyagot és helyben készített félkész ételt ki is vont a forgalomból.

#4
Élelmiszer Online
2018-02-19

Megjelent a Nielsen 2017-es tévépiaci körképe.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

Mi több, a stroke kialakulásának kockázatát is jelentősen csökkentheti.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

A vizsgált kecskeméti ingatlanon 178 doboz adózatlan cigaretta is előkerült.

#7
Élelmiszer Online
2018-02-16

Kérdés, hogy a diszkontlánc folytatja-e a márkafelvásárlás gyakorlatát. A brandet viszont bővíteni fogja. Frissített! 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Glutént találtak a gluténmentesnek feltüntetett termékben.

#9
Élelmiszer Online
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Az Aldi és a Lidl jelenléte miatt túl nagy nyomás nehezedik a cégre a kiskereskedelemben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.