hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 14142
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-15

2017-ben a világ népességének 11%-a, 821 millió ember, azaz minden kilencedik éhezett tartósan.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

Az Agrárminisztérium nagyon fontosnak tarja a vidéki térségben található munkahelyek megőrzését.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A globális felmelegedés gyökeresen megváltoztatja a magyar mezőgazdaságot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Az uniós kifizetések szerkezetét nem érinti a folyamat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Az élelemmel való pazarló bánásmódra fogják felhívni az emberek figyelmét a kamionok.

#6
Élelmiszer Online
2018-10-11

Négynapos ellenőrzés-sorozatot tartott a Nébih a Tokaj-hegyaljai borvidéken.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

A WESSLING Hungary Kft. a Duna vizében is felmérte a parányi plasztikok koncentrációjának mértékét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-10-11

Oroszország hazánk egyik legfontosabb stratégiai partnere a mezőgazdaság területén.

#9
Élelmiszer Online
2018-10-11

Sokan még a hűtőjüket sem használják jól: 50 ezer forint értékű élelmiszert dob szemétbe egy átlagos család.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

Az ágazatban gazdálkodó szervezetek 2016-os pénzügyi helyzetéről adott közre összefoglalót az AKI.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.