hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 12670
#1
Élelmiszer Online
2017-05-26

A biológiai sokféleség megőrzésének nemzeti stratégiája is követi az EU hasonló témájú programját.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-25

Most a nyaranta nagyobb mennyiségben elfogyasztott termékek kerülnek a célkeresztbe.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-25

A fekete földrész gyarmatainak önállóvá válásának 54. évfordulóján tartott eseményen szólalt felt a miniszter.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-25

Higiéniai, műszaki és dokumentációs jellegű rendellenességek tették szükségszerűvé az intézkedést.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-25

A kaposvári, kisvárdai és nyírbátori üzem kapott exportengedélyt az országba.

#6
Élelmiszer Online
2017-05-24

A feladat a termékeik és a pulykahús népszerűsítése.

#7
Élelmiszer Online
2017-05-24

A munkaerőhiány erőteljesen megnyomta a kereskedelemben a béreket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-24

A megállapított összeget két egyenlő részletben kell majd folyósítani a NÉBIH számlájára.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-24

Az alapanyagok megkövetelt arányainak megváltoztatása csak az ágazat belföldi szereplőit érinti.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-24

A termék az arra érzékenyeknél allergiás tüneteket idézhet elő.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.