hirdetés
2018. január. 18., csütörtök - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1264
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

A kormány célja, hogy egészséges és kiváló minőségű termékek kerüljenek az asztalunkra.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-08

Legfontosabb gabonáink termésátlagának emelkedése a Föld jelentős gabonatermő régióiban megtorpant, vagy csökkenést mutat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

A hatóság egy fővárosi boltban akadt rá az undorító körülmények között tárolt árucikkekre.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

Nem engedélyezett összetevőt tartalmaz egy számukra szánt, kínai eredetű élelmiszer.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

Az új uniós rendelet kötelező érvényű intézkedéseket ír elő az élelmiszeripari vállalkozók számára.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

Együttműködésük új pillérként támogatja a jótékonysági szervezet Jelenlét-programját.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

A lakosságnak sürgősen módosítania kell a táplálkozási szokásait, ha meg akar birkózni a klímaváltozással.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

Egyre komolyabb elvárás, hogy az egyes élelmiszereket ellássák egészségre vonatkozó állításokkal is.

#9
Élelmiszer Online
2017-11-29

Együttműködés formálódik a mezőgazdaság fejlesztéséért és az élelmiszer-biztonság javításáért.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-28

Élelmiszer- és takarmánybiztonsági szempontból csak kevés magyar terméket talált veszélyesnek a rendszer.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.