hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1323
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

Sikértartalom tekintetében megnyugtató eredménnyel zárult az ellenőrzés.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

Új módszertant dolgoztak ki az uniós élelmiszerek kettős minőségének vizsgálatához.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

Az előállítói és a kereskedői oldal mellett a vásárlókat képviselő civil szféra is részt vett a beszélgetésen.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

A regionális sütőipari csúcstalálkozón, a tisztességtelen piaci magatartás ellen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-11

Magyarországi előállítású élelmiszerek fogyasztására sarkall új kampányában a Médiaunió Alapítvány.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Megerősödik az unión belüli kereskedelem irányítása.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-05

Első helyen végzett a Nébih az európai hatóságok rangsorában.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-04

Átláthatóbbak lesznek az élelmiszer-biztonsággal kapcsolatos kutatások.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-01

Több új üzeltet is terveznek nyitni.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

A termék egyik összetevőjével kapcsolatban élelmiszerbiztonsági kockázat merült fel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.