hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1385
#1
Élelmiszer Online
2018-11-19

Friss hazai kutatás eredményei a Laboratorium.hu oldaláról.(x)

#2
Élelmiszer Online
2018-11-15

A Laboratorium.hu összesítése a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal frissen publikált kutatásáról.(x)

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

De hogy jön itt a képbe a folyékonyfa és a csirketoll?

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-14

Tenni kell a védelme érdekében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-13

Szabálytalanságokat észlelt egy budapesti étterem működésében a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-08

A tesztek alatt csak kisebb hiányosságokat tapasztaltak a szakemberek.

#7
Élelmiszer Online
2018-11-06

Az élelmezési célú klónozás ma még csak tudományos műhelyekben létező valóság, de azért...

#8
Élelmiszer Online
2018-11-06

Agrárpavilonnal és látványkonyhával népszerűsíti a magyar élelmiszereket Kínában az AMC.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

Itthon is betilthatják az egyszer használatos szatyrokat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-30

A szakemberek Pásztó-Mátrakeresztes külterületén talált vaddisznótetemekben azonosították a fertőzést.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.