hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 707
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

A legerősebb ösztönző: "az ott, ahol éppen van a vásárló." 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-12

Nagy vonzerő a kézzel fogható választék - a "Kiskereskedelem holnap és ma” - című tanulmány szakértői öt pontban foglalják össze a lényeget. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Persze csak akkor, ha a fogyasztó is úgy akarja.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-07

Védjegyek hatékonysága, az áfakör bővítése: munkaterv a kamara Élelmiszer- osztályától. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-06

Tovább bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca - az élelmiszer szegmensben  minden csatorna növelni tudta értékesítését.

#6
Élelmiszer Online
2018-06-05

KSH: áprilisban 6,0 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-04

2015 óta a legmagasabb növekedést mutatják az adatok. A hajtóerő az élelmiszer.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-02

Akadályokkal, de folytatódik a konjunktúra az élelmiszer-kiskereskedelemben. Előrejelzés és árbevétel-listák.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-27

Új technológiák, okos megoldások az FMCG TOP 2018 konferencia második napján.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.