hirdetés
2018. augusztus. 15., szerda - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 714
#1
2018-08-29
09:00:00

Avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban?
Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-30

Egyre több ember keres olyan élelmiszereket, melyek fizikai és érzelmi előnyöket is nyújtanak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-27

A magyar vállalkozások teljesítményét értékelte a pénzügyi és az innovációs tárca vezetője Tusványoson.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-24

Az ötödik hónapban hatalmasat emelkedett a csomagküldő és internetes kiskereskedelem volumene.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-05

A lakossági fogyasztás a GDP növekedés egyik legfontosabb hajtóereje itthon - szakértői elemzések.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Az év első 5 hónapjának kiskereskedelmi forgalmáról közölt adatokat a KSH.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-22

A negyedik hónapban a kiskereskedelem forgalma 4,4 százalékkal bővült.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

A legerősebb ösztönző: "az ott, ahol éppen van a vásárló." 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-12

Nagy vonzerő a kézzel fogható választék - a "Kiskereskedelem holnap és ma” - című tanulmány szakértői öt pontban foglalják össze a lényeget. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Persze csak akkor, ha a fogyasztó is úgy akarja.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.