hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 107
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-09

A problémás árucikkek rendkívül alacsony árú forgalmazása szemlátomást jövedelmező üzlet.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-30

A kereskedelmi lánc szállító partnereivel közösen támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesületet. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-28

A Tesco közösségépítő, környezetszépítő programok megvalósításához írta ki a tendert.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-27

Elkeserítő a helyzet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-08

A résztvevői legalább 10-15%-kal csökkentették a kidobott étel mennyiségét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-01

A NÉBIH az élelmiszer-felesleg csökkentésére irányuló jó gyakorlatokat jutalmazza az elismeréssel.

#7
Élelmiszer Online
2017-05-11

Cél, hogy 2020-ra a Tesco Európa összes áruháza csatlakozzon az élelmiszermentő programhoz.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-08

Az OMÉK kiállítói versenghetnek az elismerésért.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-04

Április közepétől újabb nyolc áruház csatlakozik a „Perfectly Imperfect” kezdeményezéshez.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-12

Az EP környezetvédelmi bizottságának jelentése tagállami összefogást sürget a cél elérése érdekében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.