hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 981
#1
Élelmiszer Online
2018-10-05

3000 tonna marhahús lehet fertőzött, kitört a szalmonella botrány.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-03

Hiánypótló konferencia vette ma kezdetét az Élelmiszer magazin szervezésében.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-02

Az EU élelmiszer- és takarmánybiztonsági riasztási rendszerében tavaly csaknem 4000 bejelentést tettek közzé.

#4
Élelmiszer Online
2018-09-28

A Platform az elmúlt két évben négy munkacsoporttal, öt élelmiszeripari alágazatra dolgozott ki útmutatót.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> Mentes-M díj
2018-09-26

Lezárult a mentes termékek zsűrizése, hamarosan kiderül, kik lettek a Mentes-M Díj első szériájának nyertesei.  

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-26

A Tesco Perfectly Imperfect kínálatából is szívesen válogatnak a vásárlók.

#7
Élelmiszer Online
2018-09-25

Még lehet jelentkezni: egyedülálló és hiánypótló konferenciát szervez 2018 október 4-ére az Élelmiszer magazin. Az eseményen bejelentjük a Mentes-M díj 2018 nyerteseit is!

#8
Élelmiszer Online
2018-09-25

Arannyal és kutyákkal kutatnak az egészségesebb életért a L’Oréal és az UNESCO idei díjazottjai.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

Rendkívül nagy az érdeklődés a kamara ismeretterjesztő szakmai programsorozata iránt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

Kétharmaddal múlta felül az eredményeit a retail vállalat a tavalyi első félévhez képest.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.