hirdetés
2018. január. 20., szombat - Fábián, Sebestyén.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 886
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

A vizsgált több mint 16 ezer magyar és külföldi élelmiszertételből 311-et kellett kivonni a forgalomból.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

A hatóság egy fővárosi boltban akadt rá az undorító körülmények között tárolt árucikkekre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

A törvényszék megsemmisítette a termelők támogatásának megvonásáról szóló EB-határozatot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

Gyanúsak lettek számára az általa felvásárolt tételek. (Frissített)

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

Meghallgatásra lelt az Európai Bizottság javaslata.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

Az új uniós rendelet kötelező érvényű intézkedéseket ír elő az élelmiszeripari vállalkozók számára.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Az ország fővárosába látogatott a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ főigazgatója.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

Együttműködésük új pillérként támogatja a jótékonysági szervezet Jelenlét-programját.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-06

Az új ISO minősítés jobban igazodik a vásárlók igényeihez, elégedettségéhez.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-28

Élelmiszer- és takarmánybiztonsági szempontból csak kevés magyar terméket talált veszélyesnek a rendszer.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.