hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 847
#1
Élelmiszer Online
2017-08-17

A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal az EU LIFE pályázatának támogatásával megvalósuló Maradék nélkül elnevezésű programja 2016 júliusában indult. A programról Dr. Kasza Gyulával, a Nébih Maradék nélkül program vezetőjével beszélgettünk.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-17

Vegyes érzelmekkel zárta ellenőrzéseit a hatóság.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-16

Lehetne, de az élelmiszerlánc egésze elegendő biztosítékot ad minden fogyasztónak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

Vigyázat, nem rovarirtóalapú élelmiszerekről beszélünk!

#5
Élelmiszer Online
2017-08-15

A RASFF rendszeren kedd délután érkezett az információ. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-15

A cél: háttérbe szorítani a rossz minőségű élelmiszereket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

A román kormány felhatalmazta az illetékes hatóságokat a vaddisznók ritkítására.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-11

Robban a tojásbotrány - nem várt hírek érkeztek Nyugat-Európából.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

Harapófogóba kerültünk.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-07

Holland, németországi és belgiumi telepekről származnak az érintett készletek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.