hirdetés
2018. május. 21., hétfő - Konstantin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3646
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

A globális problémák és a kiaknázatlan piacok számos lehetőséget rejtenek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

Bio és mentes nap a Lidllel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-18

Kész állapotában a Goodman – Auchan épületegyüttes alapterülete 87 200 négyzetméter lesz.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-17

Az Európai Bizottság felszólította Magyarországot a szeszes italok diszkriminatív adóztatásának megszüntetésére.

 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

Az elmúlt négy évben a magyar kivitel mértéke évről-évre rekordokat döntött.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-17

Több tízezer magyarországi gluténérzékeny életét teszi könnyebbé a LÉOE és a SPAR kezdeményezése.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Az élelmiszer-kategóriák nagy része helyi márkák erős bástyája. A trend viszont fordulni látszik.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-16

Kiiktatásukkal rengeteg szív- és érrendszeri megbetegedést meg lehetne előzni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-16

A gyermeknap apropóján hirdetett karitatív pályázatot az Élelmiszerbank.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.