hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3392
#1
Élelmiszer Online
2017-09-19

Az internetes élelmiszer-kereskedelemben nagy lehetőségek rejlenek a magyar ágazat számára.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-18

A COOP ismét rendhagyó módon népszerűsiti a hazai élelmiszereket. Legújabb kampányukban gyanútlan járókelők és népszerű sztárok küzdenek kedvenc fogásaink régies neveivel.(X)

#3
Élelmiszer Online
2017-09-18

A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-15

 ALDI Utazás márkanév alatt Közép-Európa legnagyobb beutaztató ügynökségének, az Eurotours International-nek termékeit kínálják.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Fazekas Sándor szerint fontos logisztikai központ válhat Magyarországból.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-14

Jourová: Brüsszel egymillió eurót ad az élelmiszerek kettős minőségének tesztelésére.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-14

Szívesen támogatják a Coop Rallyt: a Coop csoport célkitűzései egybeesnek az FM és a kormány céljaival.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

Az OMÉK után megmaradt, fogyasztható élelmiszerek nem lesznek az enyészeté.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-13

A Coop csoport működése 700 magyar kis- és középvállalkozás biztos megélhetését jelenti.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-13

Juncker: elfogadhatatlan az élelmiszerek EU-n belüli eltérő minősége.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.