hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3470
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

13 hazai cég kezdheti meg termékei kiközvetítését a népes államba.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Online beszerzéseknél érdemes figyelni a minisztérium és a fogyasztóvédelmi hatóságok tapasztalatait.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A fogyasztók a cukor valódi egészségügyi hatásait illetően meglehetősen alulinformáltak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

A bolognai élményparkban a látogatók testközelből ismerhetik meg az élelmiszerek előállításának folyamatát.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

2017 harmadik negyedévében a magyarországi kiskereskedelem forgalma 5,3 százalékkal nőtt.

#6
Élelmiszer Online
2017-11-14

A Hungast Csoport elsőként az Univerrel és Gyermelyivel kötött stratégiai megállapodást.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

Idén mintegy 300 pályázó nyerte el a 800 millió forintos keretet. /Pontosított/

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A Starschema Kft. technológiája megkönnyíti az ENSZ által begyűjtött adatözön feldolgozását.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

Angliai kutatók szerint csak egy kis névváltoztatással csökkenteni lehetne a globális elhízás mértékét.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

A kezdeményezés célja a méhek és az egészséges életmód népszerűsítése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.