hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 71
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Legalábbis ezt szeretné az AMC - elstartolt a PRODEXPO.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Nagyszabású kereskedelmi egyezmény lépett hatályba az EU és a felkelő nap országa között.

#3
Élelmiszer Online
2018-11-06

Agrárpavilonnal és látványkonyhával népszerűsíti a magyar élelmiszereket Kínában az AMC.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-05

A külkereskedelmi aktívum 401 millió euróval kevesebb lett az egy évvel korábbinál.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-06

Madárinfluenza járvány esetén is tovább folytatódhat a magyar baromfihús japán exportja

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

A szakemberek feladata összeségében az állam élelmiszerexportjának határozott felélénkítése lenne.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-24

Az új piacok számos lehetőséget tartogatnak a hazai élelmiszerexportnak. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

Az országba kiutazva a Food and Hotel Asia kiállításon folytatott tárgyalást az FM helyettes államtitkára.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-12

Újabb vállalatok exportálhatnak a kelet-ázsiai térségbe.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Az embargó által nem érintett termékek kivitele folyamatosan erősödik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.