hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 38
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

Csaknem 105 tonna élelmiszert vontak ki a forgalomból a hatóságok az elmúlt hónapokban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-29

Blockchain technológiával az élelmiszer-biztonság szolgálatában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-10-03

Szárnyal az egészséges és a „mentes” termékek piaca.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-14

Cél az élelmiszerhamisítás és a feketegazdaság visszaszorítása.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-13

 A hivatal évek óta végzi a tisztességtelen piaci magatartás felderítését is.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-24

Óriási szükség van az állatorvosok szakértelmére, tudására.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-09

A NÉBIH kiemelt célja, hogy az információk megosztásával felkészítse az embereket a veszélyek elkerülésére.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-07

A talajvédelemtől a vendéglátásig éjt nappallá téve ellenőrizte a vállalkozásokat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-13

A hadművelet folyamán több mint 10 000 tonnányi élelmiszert és 1 millió liternyi italt foglaltak le a szakemberek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-11

A szövetség a tej áfájának mihamarabbi csökkentését javasolja a kormánynak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.