hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 42
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

Az esetlegesen alku nélkül megvalósuló brexit akár az élelmiszer-ellátást is drasztikusan megnehezítheti.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

Sikeres volt a Nestlé és a Tesco közös jótékonysági akciója.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

A két cég közös jótékonysági akcióval lép fel az élelmiszer-pazarlás ellen.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-09

Árváltozás és pszichológia.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-31

A Gro Intelligence alapítója szerint 2027-re a világ 214 ezer milliárdos kalóriadeficittel néz szembe.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-21

A gabonatermelés 2 millió tonnára esett, megnehezítve a lakosság nagy részének élelmezését.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-08

A FAO élelmiszerár-indexe ismét növekedésnek indult.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-14

Gyakoribbá válik a túlsúly és elhízás, és velük együtt betegségek egész sora érkezik.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

A 90-es évek óta a kukorica, rizs és gabona hozama globálisan alig 1 %-kal emelkedett.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-20

A szervezet célja, hogy az embereknek ne kényszerből kelljen elhagyni a lakóhelyüket.  

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.