hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 76
#1
Élelmiszer Online
2018-10-11

Sokan még a hűtőjüket sem használják jól: 50 ezer forint értékű élelmiszert dob szemétbe egy átlagos család.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

Az állategészségügyi szakemberek haladéktalanul megkezdték a szükséges intézkedések végrehajtását.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-27

Globális élelmiszerpazarlás: frissen a szemétbe.

#4
Élelmiszer Online
2018-09-25

Rossz érzése van, ha az élelmiszer néha a kukában landol? Szeretne pénzt spórolni?

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Két új városrésszel bővíti a MiniPoliszt a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-10

Afrikai sertéspestis - Főállatorvos: kampány indul a vírus megelőzése érdekében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

Az elmúlt két hónapban több országban is rosszabbodott a járványhelyzet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

A Közgyűlés célja, hogy a tagországok megvitassák a logisztikai és IT megoldásokat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-18

A tárcavezető arra biztatja a helyi cégeket, hogy  ne Magyarországról importálják az élősertéseket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

A vállalatnál láthatóan eredményesen zajlik a forgalom-előrejelző és rendelési folyamatok optimalizációja.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.