hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2409
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-15

Hat év óta először gyorsuló ütemben nőtt a Nestlé svájci élelmiszeripari konszern bevétele.

#2
Élelmiszer Online
2019-02-14

A kiállítók március végéig kedvezményesen jelentkezhetnek.

#3
Élelmiszer Online
2019-02-14

A Cornexi a közelmúltban jelentette be a HCN, azaz a hozzáadott cukor nélküli termékportfólióját.

#4
Élelmiszer Online
2019-02-14

A társaság szerdán szerződést írt alá a Green Tech Innováció Zrt-vel és az Integratechnology Kft-vel.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

Az ágazatot érintő cselekvési tervet ismertetett az ÉFOSZ közgyűlésén az agrárminiszter.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

A gyár megépítése 33 milliárd forintba került.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Így alakítják át az innovációk az élelmiszerlánc minden szakaszát.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Legalábbis ezt szeretné az AMC - elstartolt a PRODEXPO.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

Zárul a mezőgazdasági üzemeket támogató pályázat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-02-06

Ön nyerne belőle? Az agrárkamara 15 perc alatt megmondja.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.