hirdetés
2018. október. 20., szombat - Vendel.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2321
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-19

A nyomonkövetés az ellátási láncokban egy jogszabályban is előírt kötelezettség.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

A szektor kibocsátása 2017-ben 171 milliárd forint volt, ez a teljes mezőgazdasági kibocsátás 6-7%-a.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

Az információáramlást és a tudásátadást szolgálja.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

A NAK jóvoltából most az oltós alvasztású tejtermékek gyártásába nyerhettek betekintést az érdeklődők.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

Európában és világszerte egyaránt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A járművfelvonulással az ENSZ FAO és az Élelmiszerbank az élelmiszer-pazarlásra és éhezésre kívánta felhívni a figyelmet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A promóció során számos felületen népszerűsítik az egészségvédő hatásáról is ismert élelmiszert.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-10-11

Oroszország hazánk egyik legfontosabb stratégiai partnere a mezőgazdaság területén.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

Az ágazatban gazdálkodó szervezetek 2016-os pénzügyi helyzetéről adott közre összefoglalót az AKI.

#10
Élelmiszer Online
2018-10-10

GS1 nyomonkövetési szakértőként a fogyasztói elégedettség és bizalom nagykövetévé is válhat.(X)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.