hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1963
#1
Élelmiszer Online
2017-08-16

Megújult programokkal, Szakmai Nappal várja látogatóit a 78. OMÉK.(x)

#2
Élelmiszer Online
2017-08-16

A bizottság szerint a megtermelt hozzáadott értékből nem megfelelően részesülnek az egyes szintek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

Főleg az extrudált termékekre esküsznek.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-15

2017-ben Jásdi István csopaki borásznak, a magyar borásztársadalom egyik legismertebb tagjának, a Csopaki Kódex egyik kidolgozójának ítélte a magyar borászok legnevesebbjeit képviselő, 60 szakemberből álló grémium a Borászok Borásza díjat. Az Élelmiszer Csopakon, a Jásdi Pincészetben, festői környezetben beszélgetett a neves borásszal.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-14

Saját vetőmagjait és gyümölcseit mutatja be a Farmer Expón a Debreceni Egyetem

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

A legtöbbjük óriási lehetőségként tekint az ország legnagyobb agrár- és élelmiszergazdasági seregszemléjére.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-14

A szennyezett tojások mennyisége önmagában nagy, de az európai termeléshez képest kis volumenű.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

Mezei Dávid a szentlőrinci gazdanapok megnyitóján hívta fel a figyelmet az ágazat nyugtalanító kilátásaira.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-10

Három kategóriában, összesen 90 millió forintos forrásra pályázhattak az események szervezői.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-08

A verseny zsűrije egyebek mellett a kreatív, integrált megoldásokat tartja szem előtt az elbíráláskor. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.