hirdetés
2018. augusztus. 17., péntek - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2265
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

Kisebb élelmezési forradalmat indíthat el a növény genomjának maradéktalan feltérképezése.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

Júniusban az ipari termelés volumene 4,2 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-08

Magyar "mindenmentes" terméket díjaztak az élelmiszeripari Oscaron.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-07

Egyebek mellett az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény is módosul.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-07

A SPAR az újrahasznosítás terén egyedülálló számokkal büszkélkedhet: tavaly a hulladékkibocsátási mennyiség 404%-át gyűjtötte vissza.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Kiadta éves jelentését az élelmiszeripar kapacitáskihasználtságáról az AKI.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-03

A vállalat 2025-re tervezi a teljes átállást.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-03

A kérdőív kitér a sajátmárkás termékek előállításával kapcsolatos tapasztalatokra.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-03

A hónap közepe különösen mozgalmas időszaknak ígérkezik.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

A GVH szerint nincs akadálya a tranzakciónak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.