hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2368
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Magyarországon 50 éve gyártják palackozott formában az italt. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-12

A Szerencsi Bonbon Kft. értékes ajándékot kapott a Nestlétől. Magyarországon ilyen gesztust soha, egyetlen nagyvállalat sem tett, de talán a világban sem találnánk rá példát.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-12

Változás az élelmiszer-vállalkozás működéséhez szükséges szakképesítések szabályozásában.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-11

„Olyan, mint egy kiéheztetett ember, aki most annyit eszik, amennyit csak bír” - interjú Töröcsik Máriával.

#5
Élelmiszer Online
2018-12-06

Egyedülálló egészségmegőrzési program indult a  a gyermekek egészségi állapotának fejlesztéséért.

#6
Élelmiszer Online
2018-12-05

Exkluzív interjú Giacomo Pedranzinivel, a Kométa 99 Zrt. ügyvezető igazgatójával.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

Megjelent a NAK „Élelmiszeripari kézikönyv” nevű sorozatának menetrendszerinti kiadványa.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Nagy élelmiszeripari gyártók csatlakoztak a Hazai Alapanyagok a Magyar Menzán programhoz. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-01

Másfélmilliárdos saját finanszírozású beruházással épített új üzemcsarnokot az Óvártej Zrt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-01

A modern megoldások alkalmazásával gördülékenyebbé és kiszámíthatóbbá tehető az élelmiszerellátási lánc.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.