hirdetés
2017. július. 22., szombat - Magdolna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 295
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-13

Több mint egy éves előkészületek után jött létre.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-17

Elsősorban a csomagolást és a sonkatermékek előállítását korszerűsítik..

#3
Élelmiszer Online
2017-06-12

Forgács Attilával, a gasztropszichológia egyik hazai úttörőjével az evés lélektanának néhány kérdéséről beszélgettünk.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-30

Az alapanyagok megkövetelt arányainak megváltoztatása csak az ágazat belföldi szereplőit érinti. (Javított!)

#5
Élelmiszer Online
2017-05-29

Május közepéig csupán 55 közepes méretű élelmiszeripari vállalkozás adta be beruházási igényét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-17

Az Agrármarketing Centrum standja csak úgy dúskál a nemzetközi elismerésekkel kitüntetett hazai termékekben. /Frissített/

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-11

A vállalkozók 51 százaléka keres szakmunkást.

#9
Élelmiszer Online
2017-04-06

A Szövetség elnöke, Sánta Sándor a tavaly év végén készített átfogó kutatás eredményeiről beszélt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-13

Az üzlet lehetősége már 2015-ben felmerült, de szakértők szerint most ideális lenne az időzítés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.