hirdetés
2017. november. 23., csütörtök - Kelemen, Klementina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 314
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

A magyar fővárosban is megtartják a 2. Olasz Gasztronómiai Világhetet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-07

Az Agrármarketing Centrum immár negyedik alkalommal volt jelen a „World Food Kazakhstan”-on.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-26

Különösen a vetőmag és takarmányozás, a tejfeldolgozás és szarvasmarha ágazatokban aktívak a magyar cégek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

Összesen 153 milliárd forint értékben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

A húsokat kiváltó, proteinben gazdag élelmiszerek piaca rendületlenül színesedik.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A maga ágazatában a rendszerváltás óta példátlan méretű hazai beruházás valósult meg a településen.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A kormányfő elmondása szerint lehangoló az a kisszerűség, amellyel megtévesztik a közép-európai fogyasztókat. /Frissített/

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-04

A tőkeerős magyar cégek önálló standdal fognak megjelenni az élelmiszeripar egyik vezető európai eseményén.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-27

Több mint egy tonna élelmiszer gyűlt össze jótékony célra az OMÉK-on.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-26

Interjú Molitórisz Károllyal, az Univer Product Zrt. vezérigazgatójával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.