hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 324
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Az embargó által nem érintett termékek kivitele folyamatosan erősödik.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-02

Májusban kampányt indít az EU a kettős élelmiszer-minőség kivizsgálására.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-31

Magyar fejlesztés lendítheti át a holtponton a kriptopénzpiacot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-25

A dunaharaszti létesítmény a másfélszeresére duzzadt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-03

Az agráriumban és az élelmiszeriparban működő egyéni gazdaságok hitelállománya egy év alatt megduplázódott.

#6
Élelmiszer Online
2018-01-02

„Kezdő lendület” című sorozatunk első szereplője  Pinczés Marianna, a Grapoila tulajdonos-ügyvezetője.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

A következő fél évtizedben vélhetőleg kiegyensúlyozott emelkedés fogja jellemezni az ágazatot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

A családi vállalkozások társadalomban és gazdaságba lévő szerepét kívánják tovább erősíteni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

Az élelmiszerek 3,6 százalékkal keltek el drágábban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

A Magyar Nemzeti Kereskedőház két év után számot vet működésének eddigi eredményeivel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.