hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 330
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-20

Egyre inkább megkerülhetetlen a robotika a feldolgozóiparban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-09

Az új adatvédelmi rendeletnél, számtalan új szabályra kell odafigyelniük az érintett cégeknek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-04

6 ezer munkavállaló hiányzik a sütőipari ágazatból.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-05

Erős pénzügyi források és közös agrárpolitika a gazdálkodókért.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-27

A NAK Élelmiszer-feldolgozási osztálya elsődleges feladatának tartja az Áfacsökkentés folytatását.  

#6
Élelmiszer Online >> pályázat
2018-02-23

Élelmiszeripari cégek számára a felhasználatlan pénzt újból megtendereztetik.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Az embargó által nem érintett termékek kivitele folyamatosan erősödik.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-02

Májusban kampányt indít az EU a kettős élelmiszer-minőség kivizsgálására.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-31

Magyar fejlesztés lendítheti át a holtponton a kriptopénzpiacot.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-25

A dunaharaszti létesítmény a másfélszeresére duzzadt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.