hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 303
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

Az OMÉK után megmaradt, fogyasztható élelmiszerek nem lesznek az enyészeté.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-13

A Coop csoport működése 700 magyar kis- és középvállalkozás biztos megélhetését jelenti.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

300 milliárd forintnyi EU-forráshoz juthat az ágazat a következő egy-két évben.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-12

Az ágazatból 6 ezer munkavállaló, közülük mintegy 3 ezer pék hiányzik. /Frissített/

#5
Élelmiszer Online
2017-09-08

Az uniósagrárpolitika megújítás előtt áll, így szükséges az együttműködés.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-01

Horvátországban a vizsgált élelmiszerek fele gyengébb minőségű, mint Nyugat-Európában.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-31

Rendet rakna az élelmiszerláncoknál az Európai Unió, ami érdekében nagyszabású konzultációt hirdetett.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-22

Az ágazat exportbevételének több mint 90 százaléka az övék.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-13

Több mint egy éves előkészületek után jött létre.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-17

Elsősorban a csomagolást és a sonkatermékek előállítását korszerűsítik..

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.