hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 565
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

Az Agrárminisztérium új, állami minősítési rendszerrel szeretné kiváltani az összes egyéb minőségi emblémát.

#2
Élelmiszer Online
2018-11-16

Adott egy izgalmas új termék, de még nem jött el a várva várt áttörés? Hiányzik a kezdő lökés, amelynek segítségével az innovatív termékről beszél mindenki? A dm novemberi termékpályázata segít!

#3
Élelmiszer Online
2018-11-15

A Laboratorium.hu összesítése a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal frissen publikált kutatásáról.(x)

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Az AM 500 milliárd forintos pályázati alapot hozhat létre az ágazati szereplők számára.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-14

Az újonnan indult hazai vállalkozásokat karolja fel a drogérialánc.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-14

A Magyar Ökumenikus Segélyszervezet és a Heineken Hungária együttműködésének gyümölcse a beruházás.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

73 millió forintos keretösszeggel támogatják a sertéságazat piaci megjelenését.

#8
Élelmiszer Online
2018-11-08

A kormány intézkedéseivel kiemelten támogatja a hazai élelmiszerek piacra jutását.

#9
Élelmiszer Online
2018-11-08

Kortárs magyar írók művei a legendás üdítőről.

#10
Élelmiszer Online
2018-10-25

Az évente feldolgozott csemegekukorica 95 százalékát több mint 20 európai országba exportálja a Bonduelle.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.