hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1415
#1
Élelmiszer Online
2017-07-26

Ezekben a napokban is zajlik a gondozatlan szőlőültetvények felszámolása a Dunántúlon.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-26

Főleg az áru azonosíthatatlan eredete miatt volt szükség az intézkedésre.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-25

Az első részlet befizetési határideje 2017. július 31.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-25

Az egyik cél a boltokban a gyengébb minőségű élelmiszerek visszaszorítása.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-25

Mindenképpen az ország határain kívül kell tartani a vírust!

#6
Élelmiszer Online
2017-07-20

A felhasznált rovarölő hatóanyagokat egy tenyészidőszakon belül is váltogatni kell a védekezések során.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-19

Agrártanács: ne legyen silányabb az élelmiszerek minősége Kelet-Európában!

#8
Élelmiszer Online
2017-07-19

A razzia során 43 egységet ellenőriztek, 169 alkoholos termék tételt zároltak és 47 hatósági eljárás indult.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-14

A NÉBIH az amerikai lepkekabóca idei jelentős elszaporodása miatt kémiai védekezést sürget.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

Az itthon kapható készítmények nem mérgezőek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.