hirdetés
2017. november. 23., csütörtök - Kelemen, Klementina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1511
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

13 hazai cég kezdheti meg termékei kiközvetítését a népes államba.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Egy háromoldalú megállapodás keretében hozták létre az adatszolgáltatási szisztémát.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

 A rendezvény célja, hogy segítenek a korszerű táplálkozás-egészségügyi ismeretek elsajátításában.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A Szupermenta keretében idáig 40 termékkör tüzetes vizsgálatát végezték el a hivatal szakemberei.

#5
Élelmiszer Online
2017-11-08

A kormány Élelmiszerlánc-biztonsági Stratégiájáról  volt szó a XII. Növényorvosi Napon, Gödöllőn.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-08

Egyedülálló értékmegőrzési projektet indított a kormány.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-03

Műanyagdarabot találtak a Dániában előállított csokoládéban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

Az étteremben számos – adminisztratív, higiéniai és élelmiszerbiztonsági – hibát tártak fel az ellenőrök.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

A termék egységcsomagolásán a búzaliszt összetevő nincs feltüntetve.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

Meglátásuk szerint a tejipar igazságtalanul nagymértékben részesedik a termékpályán keletkező profitból.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.