hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1704
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

Mennyire kockázatos elfogyasztani őket?

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

A szektor kibocsátása 2017-ben 171 milliárd forint volt, ez a teljes mezőgazdasági kibocsátás 6-7%-a.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-18

Élelmiszerbiztonsági kompetencia központ a Debredeni Egyetemen.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

A Nébih azonnali hatállyal felfüggesztette a sütőüzem működését.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A járművfelvonulással az ENSZ FAO és az Élelmiszerbank az élelmiszer-pazarlásra és éhezésre kívánta felhívni a figyelmet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A globális felmelegedés gyökeresen megváltoztatja a magyar mezőgazdaságot.

#7
Élelmiszer Online
2018-10-11

Négynapos ellenőrzés-sorozatot tartott a Nébih a Tokaj-hegyaljai borvidéken.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-10-11

Oroszország hazánk egyik legfontosabb stratégiai partnere a mezőgazdaság területén.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

A NAV és a Nébih  együtt próbálta felmérni a személyi forgalommal járó növényegészségügyi kockázatokat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

A gyártó cég visszahívta az érintett terméket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.