hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1374
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-25

Higiéniai, műszaki és dokumentációs jellegű rendellenességek tették szükségszerűvé az intézkedést.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-25

A kaposvári, kisvárdai és nyírbátori üzem kapott exportengedélyt az országba.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-24

A megállapított összeget két egyenlő részletben kell majd folyósítani a NÉBIH számlájára.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-23

A NÉBIH ellenőrei önvédelmi és érdekérvényesítő eszközöket kaphatnak a rajtaütések sikerének előmozdításához.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-19

Együttműködési megállapodás aláírásán túl szó esett a madárinfluenza-járvány aktuális helyzetéről.

#6
Élelmiszer Online
2017-05-18

A NÉBIH felhívása. (x)

#7
Élelmiszer Online
2017-05-15

Több mint ötven ENSZ-tagország képviselői, valamint az FM és a NÉBIH vezető szakemberei tanácskoztak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-12

A termék a tejallergiában és tejcukor-érzékenységben szenvedőknek panaszt okozhat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-09

A hatóság az OPSON VI. nemzetközi művelet során akadt rá a tételre.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-08

Az OMÉK kiállítói versenghetnek az elismerésért.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.