hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1728
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2018-12-18

Az Élelmiszer szaklap idén ötödször hirdeti meg Az Év Boltja versenyét.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-14

A növényvédőszer-maradékokon túl megmérték a termékek C-vitamin tartalmát is.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

A Nébih azonnali hatállyal forgalmi korlátozást rendelt el az érintett telepen tartott állatokra.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

A hivatal a RASFF gyorsriasztási rendszerre is feltöltötte az információkat.

#5
Élelmiszer Online
2018-12-04

Mutatjuk és megoldjuk! (X)

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

Megkezdte immár hagyománnyá vált szezonális akcióját a Nébih.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-01

A modern megoldások alkalmazásával gördülékenyebbé és kiszámíthatóbbá tehető az élelmiszerellátási lánc.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-01

Gyógyszerhatóanyag-tartalmuk miatt kellett megszüntetni az értékesítésüket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-30

Lezárult a Nébih és az Agrárminisztérium Twinning projektje.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

A Nébih azonnali hatállyal felfüggesztette a budapesti egység működését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.