hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1753
#1
Élelmiszer Online
2019-02-14

A Cornexi a közelmúltban jelentette be a HCN, azaz a hozzáadott cukor nélküli termékportfólióját.

#2
Élelmiszer Online
2019-02-14

Nébih: mérsékelten csökkent az élelmiszer-eredetű megbetegedések száma Európában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

A helyi élelmiszerbiztonsági hatóság már kivonta a 12 tonna húskészítményt a kereskedelmi forgalomból.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Így alakítják át az innovációk az élelmiszerlánc minden szakaszát.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

A gyártó már kivonta a forgalomból a terméket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2019-02-06

Idén ötödször indul Az Év Boltja verseny. A pályázatokat 2019. február 22-ig, 18 óráig várjuk.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

A gyártó önkéntesen hívja vissza a terméket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

Újabb, méhek kezelését célzó szert vont ki a forgalomból a Nébih.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-31

Átfogó kutatást végzett a NÉBIH általános iskolások körében az élelmiszer-biztonságról.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

A holland gyártású termékből az EU nyolc tagállamába, köztük Magyarországra is szállítottak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.